Gjest Coral Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Noen som har prøvd denne? God? Bruker mye maskaraene fra Dior og fornøyd med de. Men skal kjøpe en ny nå, og lurte på om jeg skulle prøve denne nye bra Maybeline da..
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Bare søk litt i forumet, og du vil finne endel svar... Ja, det er en bra mascara, og jeg har kjøpt den flere ganger. Kosten er bra, og den gir lange vipper og flott schwung.
Nilma Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Mange her inne skryter voldsomt av den, men jeg er ikke fornøyd. Det positive var at vippene faktisk så lengre ut, men den var klissete og ekkel og legge på. Selv om jeg tørket godt av børsten på papir før bruk, kom det alt for mye farge, og det var vanskelig å få det jevnt. Jeg kommer i hvert fall ikke til å kjøpe den igjen, men gå tilbake til min gamle favoritt fra Kanebo.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Men Nilma, hvis du liker Kanebo (Antar du mener den derre 38?-mascaraen), ville du uansett ikke ha likt SHC. Jeg, derimot, synes Kanebo gir lite annet enn farge (bra for badeferier, men ikke ellers), og foretrekker en mascara som forlenger og gir volum :-) Smak og behag!
Nilma Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Smak og behag! Selvsagt! Men jeg regner med at *Hanne* vil ha både positive og negative erfaringer, ellers var det vel liten vits i å spørre.
Gjest Coral Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Ja ville gjerne ha både positive og negative erfaringer med denne. Liker maskaraer som gir lengde og ekstra volum, så mulig jeg prøver den..
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Jeg lurer også på en ting med SHC; er den lett å vaske av??? HATER å måtte gnu, og liker Diorshows evne til å bare "skylles" av. Men SCH er jo mye billigere!
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Du må nok bruke en ekstra sminkefjerner, ville jeg tro? Den løser seg ikke opp så lett, så den tåler litt fuktighet før du får grå striper under øynene. Men den går lett av med vanlig øyensminkefjerner.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #10 Skrevet 16. februar 2004 Nei, jeg er så dum at jeg ikke gidder å bruke pengene på det :-) Jeg simpelthen digger to-fase-fjerneren fra L'Oreal (ca 50NOK), den tar til og med vannfast sminke og svir ikke. Da den plutselig var utsolgt overalt, endte jeg opp med Biotherm, men nå er jeg tilbake hos L'Oreal, under mottoet "Why change a winning team?". Jeg har mange nok dyre vaner som det er... :oops:
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Er det den som har to lag på en måte? Er det olje i den (det liker jeg IKKE)? Har prøvd den lyseblå væsken fra loreal, men så mye parfyme...blir litt skeptisk!
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #12 Skrevet 16. februar 2004 Jepp, den har to lag som du rister sammen. Den føles ikke fet eller oljete i det hele tatt, og tar sminke overraskende godt. Selv når jeg en sjelden gang bruker mørkt øyeskygge OG eyeliner og lagvis med mascara. Jeg er normalt sett skeptisk til L'Oreal, men denne digger jeg som sagt (og den andre gikk i søpla etter få gangers bruk).
starie Skrevet 16. februar 2004 #13 Skrevet 16. februar 2004 Prøvd Dermalogicas sminkefjerner? Denne er mild og fin til mine sarte øyne, men den er ikke beregnet på vannfast make-up.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har i flere år bare brukt rådyre mascara, men jeg prøvde nå SHC, og jeg er veldig fornøyd, selv om jeg fremdeles foretrekker YSL sine når jeg har råd.
anyvold Skrevet 16. februar 2004 #15 Skrevet 16. februar 2004 Jeg elsker den mascaraen! Jeg liker den til og med bedre enn den vi har fått på skolen!! Liker konsistensen, prisen, børsten, effekten!
Gjest Cuddly Skrevet 17. februar 2004 #16 Skrevet 17. februar 2004 Så dumt at den ikke finnes i brunt! Men jeg ble så nyskjerrig på å prøve den at jeg kjøpte den likevell - selv om jeg vet at jeg kler brun absolutt best :oops: Ja, ja så vet jeg om jeg liker den nårhvis den kommer i brunt.
Gjest Coral Skrevet 18. februar 2004 #17 Skrevet 18. februar 2004 Har ennå ikke kjøpt den men lurer på å gjøre det idag.. Og her var det jo kommet mye positive tilbakemeldinger da, virker som mange liker den! Så kanskje den testes ut senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå