waco Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 Mot min vilje ble jeg satt til å være barnevakt nå. Ei lita pike to år gammel…. Prøvde meg på alle slags mulige løsninger, sa klart ifra at jeg ikke liker barn, og i hvert fall ikke jentebarn. Hehe Waco sier moren, du lyver! Jeg har nemlig sett deg jeg Waco når du tror ingen andre ser, du rider ranke med barnet og mater den med is, du ler og gir henne klemmer. - Pøh, det kan hende at jeg har vært grei og latt henne sitte på min fang, men kun fordi hun maser, is fikk hun fordi jeg ikke orket mer til meg selv. Hun er akkurat i den alderen da enstavelseord blander sammen med hele setninger. Lærte henne akkurat å si ”onkej Wacoj”, ååh som hun ler av denne grinebiteren. Hun har mistet to kortstokker over hele gulvet som hun systematiserer og ordner. Da hun var ferdig vil hun sitte på Wacos fang, stråler som en sol og lurer på om ikke Waco også vil spise litt, ”vij du osså spise onkej Wacoj”? Når Gud ser sånt smiler han som den gamle filosof han er.
Gjest Solgløtt Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 Hei Waco. Det varmer en trebarnsmors hjerte å få bekreftet at du også har menneskelige sider. Det var det jeg hadde mistanke om...... Stor varm klem til deg fra Solgløtt.
Thea Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 Åååååååååååhhhhhhhhhhh,dette var et SUPERT innlegg sussebassen min. Tenk at du har slike følelser inne i det kalde og tverre hjertet ditt? Sier som mammaen her jeg..........dette varmet Waco 12
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #5 Skrevet 30. mai 2002 Waco.... you are loosing it.... skjerp deg mann *ler* Hilsen en Mann
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #7 Skrevet 26. juni 2002 Visste det jeg :D Tipper jentungen storkoste seg hos deg jeg
Mathias Skrevet 26. juni 2002 #9 Skrevet 26. juni 2002 Waco har jo fortalt hele tiden at vi ikke må blande sak/person; og her er jo det endelige beviset på at hjertet er av gull, bare skinnet er av stål (og bedrar hehe) Inni alt det kalde, fandenivoldske skriker et varmt hjerte om å bli satt fri... Det er fanget, og kun et kvinneskyss kan sette mannen fri. Men han kjemper hardt, og omgir seg bare med jenter... Kvinner prøver å komme inn, men jentene holder foreløpig stand. Men en dag....
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2002 ...hehe... Lasse....du er nok litt lurere enn førsteinntrykk...imponert....
Kid-a Skrevet 26. juni 2002 #11 Skrevet 26. juni 2002 Næmmen!!!! Så koselig!!!! Tipper dere koser dere begge to, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå