lell Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Har aldri bestilt der før, har knapt vært inne å sett, så lurer på hva disse heter på engelsk... Knust linfrø Kinesisk balanse te Hamp protein pulver (heter sikkert det samme) Hva mer burde jeg bestille derifra? Og kan jeg bestille alt i en pakke eller er der noe restriksjoner med vekt og pris??
isbiten. Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Nederst på denne siden finner du en del produkter på norsk, med direkte link til iherb. Har ikke sett etter akkurat dine produkter, men bruker den mye selv. Du kan bestille alt i en pakke, men det kan lønne seg å bestille flere små dersom det blir over 200 NOK, så du slipper toll. Men dette kommer også litt an på vekten på pakken, da frakten blir dyrere for en tyngre pakke. Ting jeg pleier å bestille er fiberhusk, stevia, kokosmel, mandelmel og sukrin. Men vet ikke hva du trenger og har lyst på.
lell Skrevet 4. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2012 Super link :-) Tusen takk! Ska sette meg ned å titte.
Supera Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Har aldri bestilt der før, har knapt vært inne å sett, så lurer på hva disse heter på engelsk... Knust linfrø Kinesisk balanse te Hamp protein pulver (heter sikkert det samme) Hva mer burde jeg bestille derifra? Og kan jeg bestille alt i en pakke eller er der noe restriksjoner med vekt og pris?? Knust linfrø = flaxseed meal (eventuelt flax powder hvis du vil ha mel) Hampprotein = hemp protein Kinesisk balanse-te vet jeg ikke, men vil tro det er ca direkte oversatt. Hold deg under 200 NOK (som vil si ca 33,4 USD nå) hvis ikke du vil betale moms på pakken. Og hold deg under 4 lbs i vekt på pakken slik at du kan sende den med airmail. Da koster det bare 6 USD for frakt. Ikke kjøpt vitaminer og mineraler med mindre du sjekker dosene. Reglene for hva som kan sendes til Norge er strenge og dosene må være lavere enn mesteparten av produktene på iherb. Men hva du bør kjøpe... det er så forferdelig mange produkter der at du finner nok noe. Den siden som isbiten ga deg ga jo noen tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå