Gå til innhold

Ensom og Trenger en fritidsaktivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 22 år og er utrolig ensom. Jeg bor i Oslo og har tenkt og gjøre noe med dette. Så jeg vil begynne på en fritidsaktivitet heller nor frivillig arbeid . Men når jeg leter så finner jeg ikke noe. Vet dere om no. Dette kan være til hjelp for flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=643877#entry11345699

her er en treff-tråd for KG`ere på din alder som har lyst på nye venner i Oslo - der synes jeg du skal henge deg på :)

Når det gjelder frivillighet kan jeg varmt anbefale frivillighetssentralen i din bydel, eller Oslo Røde Kors som har masse forskjellige aktiviteter.

Jeg er frivillig der selv, men ikke i en typisk sosial aktivitet. Det er derimot masse andre aktiviteter å velge mellom som frivillig hvor man får treffe andre :)

Røde Kors Ungdom er jo også midt i blinken for deg, mange på din alder pluss minus på mange forskjellige aktiviteter.

Ellers tror jeg turistforeningen har turgrupper om du liker skog og mark, men jeg er litt usikker på aldersspennet der.

Idrett kan jo også være gøy, to fluer i en smekk. Da kan du jo velge å vrake i alt fra Kettlebell-klubb, kampsport(frontline på majorstua eks), dansekurs +++++

Språkkurs/sykurs/kveldsskole generelt.

Om du liker å synge kan jo kor være noe? Da reiser man også avogtil på turer sammen for å holde konserter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...