Gjest roseduft Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Er i pp3.. 1 dag over ikm. Har ikke testet, da skuffelsen over negative tester har vært ganske stor. Så tenkte denne pp å vente over ikm dersom det skulle skje denne pp, for så å teste.. Ble litt paff da tr ikke dukket opp igår, når syklusen sisste året har vært på dagen! Har ingen symptom på graviditet sånn egentlig, og tror ikke det har klaffet denne mnd, men håpet er jo sterkt alikevel.. Tanken bak dette innlegget er vel bare å få lufte litt på det hele.. Skal kjøpe test i ettermiddag dersom tr ikke dukker opp innen apoteket stenger, for så å evnt teste mandag..... Hvis jeg kjenner etter og tenker over symptom denne mnd, så kan jeg ramse opp en del, men som også er vanlig. Murringer, følelsen av å måtte tisse hele tiden, tisser en del også da øm korsrygg, humørsvingninger, tett nese, rennende nese, trøtt - men jobbet mye denne uken + litt lite søvn.. Kvise utbrudd, kramper i legger, økt utflod/slim.. Men til tross for dette, som er vanlige pms symptom også, så føler jeg meg ikke gravid. Har heller ikke ømme bryst, noe jeg egentlig aldri pleier ha..kanskje ett par dager mellom el og ikm.. Er det håp, ja selvfølgelig - siden tr ikke har meldt sin ankomst enda.. Men er det noen pp her som har følt at tr dukker opp, gått over ikm, ikke tort å teste, og alikevel vært gravid? Ble ett langt innlegg dette her Håper jo på en spire, men tolmodigheten og magefølelsen er ganske pessimistiske.. når fikk du evnt ordentlige gravid symptom, og var sikker på at spiren satt? Er forberedt på at pp kan vare opp til 1-2 år.. Klem fra tankefulle meg
Silfen Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Jepp. Når man ikke tror man er gravid og er sikker på at mensen kommer, så wham. Nesten litt som å tro man har gjort det ræva på prøver for så å få godt resultat. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå