AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Hei Jeg har vært prøver i snart ti måneder uten å lykkes. Jeg har ikke stabile sykluser enda. Jeg sluttet på loette i oktober. Noen ganger er syklusene på ca. 30 dager, men nå har det gått 9 uker siden sist! På søndag fikk jeg rosa utflod, jeg regnet med at det var TR som kom, men det kom aldri reint blod. Hadde dette til og med onsdag. Rosa utflod, noen ganger med litt brund blod, men kun noen dråper. Ikke nok til å fylle en tampong.Hadde et stort håp om at dette kunne vært en festeblødning. Har følt meg ganske trett i det siste, og i går ble jeg også kvalm og fikk stikkinger i brystene. Jeg tenkte at endelig var det min tur, men nei, tok en graviditetstest i dag tidlig, den var negativ . Kan legge til at jeg har hatt mye mens murringer de siste 4-5 ukene. Må innrømme at jeg ble veldig skuffet. Dette kommer ikke til å bli en bra dag for meg Hva feiler det meg? Anonym poster: db89ff52af1517c242a5ef653b7ad759
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Ingen med lignende symptomer? Eller er annet svar enn å dra til legen, da dette ikke er noe alternativ for meg. Anonym poster: db89ff52af1517c242a5ef653b7ad759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå