Amens Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Jeg har kjøpt to sett med Balmain Clip-on-Extensions og igår skulle min søster og jeg prøve å krølle det, men det gikk litt dårlig. Det ble helt rett i stedet... Det er noe som heter Memory Hair så det skal være mulig å style det med krølltang o slikt. Noen som har noen tips til hvordan vi kan få krøllet det?
Gjest Pheel Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 På akkurat samme måte som en krøller sitt eget hår?
Amens Skrevet 4. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2012 På akkurat samme måte som en krøller sitt eget hår? Ja det var det vi og tenkte og prøvde det, men det ble ikke krøllete... Det ble bare flatt. Ble ganske skuffet, hadde forventet mer av løshår som koster så mye. Og hvor det står på pakken at det skal være enkelt å style.
Jane F. Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Hva med å spraye det litt lett med litt vann og la de ligge natta over snurret rundt håruller, evt bare en stang med passende diameter? Har aldri prøvd dette med løshår men lager ofte slike krøller på mitt eget hår på den måten. Kanskje det fungerer..
Amens Skrevet 4. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2012 Hva med å spraye det litt lett med litt vann og la de ligge natta over snurret rundt håruller, evt bare en stang med passende diameter? Har aldri prøvd dette med løshår men lager ofte slike krøller på mitt eget hår på den måten. Kanskje det fungerer.. Hm, kanskje jeg skulle testa det, tusen takk^_^
Auroressa Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Kanskje det er fordi det er helt nytt , og da er det gjerne rettere og "mykere" enn vanlig, det pleier og hjelpe med å vaske det vanlig en gang, så kan du ta i litt saltvannsspray eller noe i den duren så det blir mer "hold" i håret
Amens Skrevet 5. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2012 Kanskje det er fordi det er helt nytt , og da er det gjerne rettere og "mykere" enn vanlig, det pleier og hjelpe med å vaske det vanlig en gang, så kan du ta i litt saltvannsspray eller noe i den duren så det blir mer "hold" i håret Tusen takk for tipset! Tror jeg skal ta det det med ned til salongen hvor jeg kjøpte det og spørre dem. Har forsøkt å vete dem også krølle dem og tørke dem i hele dag, eneste det gorde var å gi de bølgene som allered er i dem litt mindre spenst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå