AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Soh, mannen i denne videoen heter Anthony Sanchez. Han er 34 år gammel. Han har en lang og uoversettelig tittel, "Imperial Irrigation District Director". Han er vel sjef for et eller annet, som så mange av disse som oppdrar barna sine på denne måten er. Sønnen hans og han kastet ball i hagen deres. Sønnen var ikke god nok til å ta i mot ballene faren kastet til han så faren tok av seg beltet og, vel, se selv... Så er spørsmålet, er dette barnemisshandel eller ikke? Her i Norge har vi de som mener dette ikke er barnemisshandel, faktisk mener de dette er sunt og bra for barna. Er dette en god måte å oppdra barn på? Anonym poster: 5857b3cd21633b83be6d9bbd68822a4a
Capricorn Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Selvfølgelig er dette misshandling! Stakkars gutt
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Utrolig nok mener besteforeldrene at det ikke er misshandel. De mener faren gjorde det rette. http://www.youtube.com/watch?v=KshkG9X9EwY Anonym poster: 5857b3cd21633b83be6d9bbd68822a4a
Jade Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Selvsagt er det barnemishandling å slå barn. Og de som mener at det er greit når barnet har gjort noe galt vil nok også synes det, pga at barnet i dette tilfellet ikke har gjort noe galt.
Gjest Mettis Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Har lyst til og trampe inn trynet på denne mannen!! Selvfølgelig er dette barnemisshandling!! Hvorfor spør du?? Herregud hadde jeg sett dette hadde jeg filmet det, vist det til barnevernet og anmeldt han.
xMaria Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Alt som gjør barn vondt er barnemisshandling! Fatter ikke hvordan noen foreldre kan synes det er greit å gi barn "ris"!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 klart det er barnemisshandling.logisk spør du meg ! Å ja de som riser barna sine osv,hvordan klarer dere det ?? bare helt utrolig,vi har sjøl valgt og sette barn til verden og får ta konsekvenser for det!! kunne aldri falt meg inn og slått barna mine på noen måte.og i tillegg er man med og sørge for at barna kan få psykiske lidelser senere i livet,noe som er et helvete på jord !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå