Gå til innhold

Ta FITTA tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøtgryta må vel være for de med en heftig soppinfeksjon.

Ellers er jo det sorte hull passende for noen.

Har det hendelseshorisont?

Skrevet

La oss for mannens skyld håpe at den ikke har det.

Skrevet

Dere som påstår at ordet ikke er pent: Det er UTELUKKENDE fordi dere har vokst opp med negative assosiasjoner til ordet. Og disse assosiasjonene er "feil" og meningsløse - det er derfor idioti å insistere på å holde på en tåpelig og negativ betydning for et slikt ord.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, det var litt søtt da.

Ellers så kan man jo ta den amerikanske varianten; vajayjay.

Da kommer jeg bare til å tenke på Oprah. :fnise:

Skrevet

Hun har sikkert en finfin vajayjay med vajazzle på.

Gjest badeand1
Skrevet

Hun har sikkert en finfin vajayjay med vajazzle på.

vajazzle ? oO

Skrevet

Ikke si du ikke har hørt om vajazzle!

star_vajazzle_picture.png

Skrevet

File ål?

og vil ha glitter på tissen..

Er'e mulig..

AnonymBruker
Skrevet

Gode gud.. :spy:

Det er mye finere i virkeligheten. :)

Anonym poster: 8167177ccca220f6c9d83cc13494f40c

Skrevet

Ikke si du ikke har hørt om vajazzle!

Hvorfor måtte jeg lære om dette :spy:

Gjest badeand1
Skrevet

Det er mye finere i virkeligheten. :)

Anonym poster: 8167177ccca220f6c9d83cc13494f40c

Nei.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Kona mi omtaler meg som kjerringa si. Med den største kjærlighet <3

Både homo og homse er brukt som skjellsord, sammen med soper, lesbe, flatbanker and so on. De får en stygg klang fordi de blir brukt på en stygg måte. Det er ikke stygge ord.

Ja det at du og kona di syns at kjerringa er fint trenger ikke bety at jeg må syns det. Jeg syns ikke homse er et stygt ord. Jeg har hørt homofile omtale seg selv som det. Men flatbanker er jo stygt da. Ville du kalt deg selv for det?

Dessuten kjerring blir brukt like mye som skjellsord

Endret av BettyBoop
Skrevet

Kan ikke si at fitte er ett vakkert ord. Det høres rett og slett stygt ut! Bruker det svært sjeldent...

Skrevet

Da kan vi jo gå etter ditt nick; babypassajen.

Skrevet

Men *Musa* derimot, det høres nesten søtt ut. Det er greit, men ikke alle de andre kallenavnene som er nevnt her, det er bare forferdelig!

Skrevet

Fysj a mæ, nå fikk jeg dårlige vibber her. Og det har jeg ikke hatt siden jeg på ungdomskolen måtte lese en spansk roman hvor forfatteren betegnet det kvinnelige kjønnsorgan som 'slim-gruva'. Det spanske språk og den boka gikk heldigvis rimelig kjappt i grus hos meg etter den opplevelsen.

Hva gjelder trådens tema, ser jeg meg verken villig til å bruke det ordet som noe nedverdigende eller å kjempe en merkbar kamp for å 'ta ordet tilbake'. Ord jeg vemmes over i utgangspunktet ser jeg meg ikke villig til å prøve å beholde.

Herregud, for et forferdelig ord! Minner meg igrunn litt om den følelsen jeg fikk da jeg leste "Memoirs og a geisha" og de fortalte om historien om "grotten og ålen" (altså flowers and the bees)....

Skrevet

Ta badekarsituasjonen, feks. To personer tar et romantisk bad i et litt for lite badekar, og kvinnen lener hodet sitt mot mannens bryst. "flytt på litjkarn, kjære, du poke mæ i ryggen" høres unektelig bedre enn "fløtt kuken din, du poke mæ i ryggen"... ;)

Må man egentlig kalle den noe i den sammenhengen da? Sier man "Du poker meg i ryggen" er det ikke så vanskelig å skjønne hva man mener :)

Er litt av det samme som at man ikke trenger å si "slikk fitta mi" eller "sug pikken min", det holder jo i grunnen med "slikk meg" eller "sug meg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...