Gjest Arvid78 Skrevet 5. august 2012 #81 Skrevet 5. august 2012 Det verste jeg har hørt er uansett "tisserumpe" om fitta. Tisserumpe, nytt favorittord
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #82 Skrevet 5. august 2012 Tisserumpe, nytt favorittord det er jo sånn som barn sier
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #83 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes litjkarn er et forderdelig ord, ikke passende til kuken til en voksen mann, heller noe jeg kunne brukt om et barn. Ja, det brukes mye på møre også Det verste jeg har hørt er uansett "tisserumpe" om fitta. haha hva med tissefanten om mannens.
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #84 Skrevet 5. august 2012 Å ikke kunne bruke ordet fitte når en knuller og dytter pikken sin inn og ut av ei dame en har lyst å sprute sperm langt opp i er rett og slett en fattig opplevelse. Hva er galt med musa?
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #85 Skrevet 5. august 2012 (endret) Ordet hurpe betyr noe slikt som utekkelig kvinne. Det er altså er skjellsord i utgangspunktet. Fitte har en helt annen opprinnelse. Synes du homo er et stygt ord fordi mange bruker det som skjellsord? men jeg driter i opprinnelsen. jeg vet ordet kjerring betyr min kjære kone, likevel syns jeg det er et grufullt ord. Ja jeg syns og homo høres negativt ladet ut. Da er homse bedre Endret 5. august 2012 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #86 Skrevet 5. august 2012 Ja jeg syns og homo høres negativt ladet ut. Da er homse bedre Anonym poster: 8167177ccca220f6c9d83cc13494f40c
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2012 #87 Skrevet 5. august 2012 Jeg liker å si "vagina" og "penis"! :D
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #88 Skrevet 5. august 2012 Jeg liker å si "vagina" og "penis"! :D det er da fryktelig klinisk. hadde en mann sagt det i senga hadde det vært totalt turnoff. Vagina og penis er kjedelige faguttrykk. Hører ingen steder hjemme i senga.
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2012 #89 Skrevet 5. august 2012 det er da fryktelig klinisk. hadde en mann sagt det i senga hadde det vært totalt turnoff. Vagina og penis er kjedelige faguttrykk. Hører ingen steder hjemme i senga. Hehe. Jeg synes det er flotte ord! :D "Kan du være så snill å plyndre vaginaen min med den store monsterpenisen din?" "Kan jeg sutte på penisen din slik at jeg kan bli våt i vaginaen min?"
Gjest Raindrops Skrevet 5. august 2012 #90 Skrevet 5. august 2012 haha hva med tissefanten om mannens. Ser for meg den dirtytalken. "oooh, jeg skal ta deg i tisserumpa med tissefanten min!" Kjempesexy 1
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #91 Skrevet 5. august 2012 Ser for meg den dirtytalken. "oooh, jeg skal ta deg i tisserumpa med tissefanten min!" Kjempesexy hahaha ja.
Gjest BM2 Skrevet 5. august 2012 #94 Skrevet 5. august 2012 Hva er galt med musa? Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2012 #95 Skrevet 5. august 2012 Roseknopp om klitten er vel fint. Klitoris = Kjøttrosa!
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #96 Skrevet 5. august 2012 Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! Fitta er da ikke noe mindre kjedelig.
fruBeist Skrevet 5. august 2012 #97 Skrevet 5. august 2012 Roseknopp om klitten er vel fint. Jodletapp
fruBeist Skrevet 5. august 2012 #98 Skrevet 5. august 2012 (endret) men jeg driter i opprinnelsen. jeg vet ordet kjerring betyr min kjære kone, likevel syns jeg det er et grufullt ord. Ja jeg syns og homo høres negativt ladet ut. Da er homse bedre Kona mi omtaler meg som kjerringa si. Med den største kjærlighet <3 Både homo og homse er brukt som skjellsord, sammen med soper, lesbe, flatbanker and so on. De får en stygg klang fordi de blir brukt på en stygg måte. Det er ikke stygge ord. Endret 5. august 2012 av fruBeist 1
fruBeist Skrevet 5. august 2012 #99 Skrevet 5. august 2012 Forresten, jeg kjenner en 3åring som påstår at siden guttene har tissemann, så har jentene tissekone
Silfen Skrevet 5. august 2012 #100 Skrevet 5. august 2012 Hehe, det var litt søtt da. Ellers så kan man jo ta den amerikanske varianten; vajayjay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå