Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #61 Skrevet 4. august 2012 IKKE dikter hva jeg skal mene, vær så snill. Jeg har ikke diktert deg? Jeg syns bare det er merkelig å synes at et sånt ord er søtt når det brukes av de aller fleste som skjellsord. Det er akkurat som å synes ordet hurpe er fint.
Gjest BM2 Skrevet 5. august 2012 #63 Skrevet 5. august 2012 Jeg syns bare det er merkelig å synes at et sånt ord er søtt når det brukes av de aller fleste som skjellsord. Det er akkurat som å synes ordet hurpe er fint. Å ikke kunne bruke ordet fitte når en knuller og dytter pikken sin inn og ut av ei dame en har lyst å sprute sperm langt opp i er rett og slett en fattig opplevelse. 1
fruBeist Skrevet 5. august 2012 #64 Skrevet 5. august 2012 Jeg syns bare det er merkelig å synes at et sånt ord er søtt når det brukes av de aller fleste som skjellsord. Det er akkurat som å synes ordet hurpe er fint. Ordet hurpe betyr noe slikt som utekkelig kvinne. Det er altså er skjellsord i utgangspunktet. Fitte har en helt annen opprinnelse. Synes du homo er et stygt ord fordi mange bruker det som skjellsord?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #65 Skrevet 5. august 2012 Det virker som om det "å ta tilbake" virkelig har kommet i støtet etter fjoråret..... Noe mer vi burde "ta tilbake"? Anonym poster: f22be73a0f4e30544c764d86b2edb46a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #66 Skrevet 5. august 2012 Noe mer vi burde "ta tilbake"? Grønland. Tolk det som du vil. Anonym poster: 8167177ccca220f6c9d83cc13494f40c 2
Gjest Raindrops Skrevet 5. august 2012 #67 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes både fitte og kuk er flotte ord, og jeg skulle ønske det gikk an å bruke dem uten å bli oppfattet som en bannende sjømann. Det er få ting som er mer avtennende enn voksne mennesker som bruker ord som "tiss" om kjønnsorganer, fyttirakkern. 4
Pialill Skrevet 5. august 2012 #68 Skrevet 5. august 2012 En kar har ikke lov å bruke ordet fitte andre steder enn på soverommet (eller seksuelle settinger generelt). Da får han kjeft jeg har tatt tilbake ordet for lengesiden!
Thought-Fox Skrevet 5. august 2012 #69 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes at fitte er et fint ord. Dåse, mus, høne, kråke, skrøfse, silkegrotte osv. synes jeg høres helt skrekkelig ut alt sammen. 2
Pialill Skrevet 5. august 2012 #71 Skrevet 5. august 2012 Hva med godteributikken? Mange gullkorn fra deg Silfen!
fruBeist Skrevet 5. august 2012 #72 Skrevet 5. august 2012 Hva med godteributikken? Godteposen, honningkrukka, blomsten, det aller helligste. Nei, gi meg god gammeldags fitte
Silfen Skrevet 5. august 2012 #75 Skrevet 5. august 2012 Eller for slike som Bergepolitidrepeblogger; millionpremien!
Gjest Arvid78 Skrevet 5. august 2012 #76 Skrevet 5. august 2012 Jeg synest både fitte og kuk er viktige ord i Norsk språk da de har røtter tilbake til norrøn tid Men jeg ville ikke brukt ordet fitte, jeg har blitt opplært at det er et stygt ord selv om det er navnet på noe veldig vakkert. Mus er greit, en mus er en liten hårete krabat så det passer, dog kvinner har barbert bort håret nå de siste 15 årene så kansje nakenrotte er mer treffende men da blir vel egentlig fitte mye bedre å si. Ellers hater jeg ordet tiss og mener det å bli kalt pikk høres verre ut enn kuk
Surriball Skrevet 5. august 2012 #77 Skrevet 5. august 2012 (endret) Jeg kan vel snakke om "musa" mi. Heller det enn fitta. Men om menn er jeg priviligert som trønder, da vi har det flotte ordet "litjkarn". Mye bedre enn å snakke om kuken, eller (grøss) pikken... Ta badekarsituasjonen, feks. To personer tar et romantisk bad i et litt for lite badekar, og kvinnen lener hodet sitt mot mannens bryst. "flytt på litjkarn, kjære, du poke mæ i ryggen" høres unektelig bedre enn "fløtt kuken din, du poke mæ i ryggen"... Endret 5. august 2012 av Surriball
Gjest Raindrops Skrevet 5. august 2012 #78 Skrevet 5. august 2012 (endret) Jeg synes litjkarn er et forderdelig ord, ikke passende til kuken til en voksen mann, heller noe jeg kunne brukt om et barn. Ja, det brukes mye på møre også Det verste jeg har hørt er uansett "tisserumpe" om fitta. Endret 5. august 2012 av Raindrops 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #79 Skrevet 5. august 2012 Er jo veldig individuelt, men for kvinner som har født noen unger kan passende ord være f.eks; Tønna Boblebadet Grøtgryta Plaskedammen Anonym poster: f22be73a0f4e30544c764d86b2edb46a
Silfen Skrevet 5. august 2012 #80 Skrevet 5. august 2012 Grøtgryta må vel være for de med en heftig soppinfeksjon. Ellers er jo det sorte hull passende for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå