Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #42 Skrevet 4. august 2012 Det er jo hele poenget. er du asexuell?
Sugerøret Skrevet 4. august 2012 #44 Skrevet 4. august 2012 Fjåsa mjøsa Brevsprekk (den synes jeg personlig passer bedre til brystkløften) Slarva Slufsa Kosetunnel alle disse synes jeg lyder bedre enn "fitte"
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #45 Skrevet 4. august 2012 Nei, jeg er bare feit. feite folk har sex de og
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #46 Skrevet 4. august 2012 Fjåsa mjøsa Brevsprekk (den synes jeg personlig passer bedre til brystkløften) Slarva Slufsa Kosetunnel alle disse synes jeg lyder bedre enn "fitte" mjøsa?
yes2yes Skrevet 4. august 2012 #47 Skrevet 4. august 2012 Sier tiss jeg Sextiss Fysj a mæ, nå fikk jeg dårlige vibber her. Og det har jeg ikke hatt siden jeg på ungdomskolen måtte lese en spansk roman hvor forfatteren betegnet det kvinnelige kjønnsorgan som 'slim-gruva'. Det spanske språk og den boka gikk heldigvis rimelig kjappt i grus hos meg etter den opplevelsen. Hva gjelder trådens tema, ser jeg meg verken villig til å bruke det ordet som noe nedverdigende eller å kjempe en merkbar kamp for å 'ta ordet tilbake'. Ord jeg vemmes over i utgangspunktet ser jeg meg ikke villig til å prøve å beholde.
Gjest Minpin Skrevet 4. august 2012 #49 Skrevet 4. august 2012 'Skattekiste' som artikkelforfatteren bruker, høres derimot ut som det er tatt fra en dårlig kioskroman med en mann i bar overkropp og langt, flagrende hår på forsiden. 'Han åpnet forsiktig skattekisten hennes med den utsøkt formede gullnøkkelen sin.'
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2012 #51 Skrevet 4. august 2012 Jeg har aldri sett på det som et spesielt stygt ord. Fitte, fitte, fitte. Enig med du. Syns det er ett flott, deilig ord som gir meg gode assosiasjoner. 'Skattekiste' som artikkelforfatteren bruker, høres derimot ut som det er tatt fra en dårlig kioskroman med en mann i bar overkropp og langt, flagrende hår på forsiden. 'Han åpnet forsiktig skattekisten hennes med den utsøkt formede gullnøkkelen sin.' Skattekiste får meg til å tenke på Kaptein Sabeltann. Veldig, veldig feil. Jeg kommer nok aldri til å forstå folk som drar inn klam poesi i slike sammenhenger.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #52 Skrevet 4. august 2012 Enig med du. Syns det er ett flott, deilig ord som gir meg gode assosiasjoner. Skattekiste får meg til å tenke på Kaptein Sabeltann. Veldig, veldig feil. Jeg kommer nok aldri til å forstå folk som drar inn klam poesi i slike sammenhenger. Jeg bruker utelukkende fitte som skjellsord, så jeg syns det gir negative assosiasjoner. Skattkiste er bare lame.
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2012 #53 Skrevet 4. august 2012 Jeg bruker utelukkende fitte som skjellsord, så jeg syns det gir negative assosiasjoner. Da burde du kanskje slutte med det? Skattkiste er bare lame. Der er vi enige. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #54 Skrevet 4. august 2012 (endret) Da burde du kanskje slutte med det? Der er vi enige. hvorfor det? Det er et stygt ord. Det er usøtt Endret 4. august 2012 av BettyBoop
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2012 #55 Skrevet 4. august 2012 hvorfor det? Det er et stygt ord. Det er usøtt For deg er det det. Jeg har en annen mening. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #56 Skrevet 4. august 2012 For deg er det det. Jeg har en annen mening. Du hører vel selv at det ikke er søtt. Det er like vulgært som ordet kuk.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #58 Skrevet 4. august 2012 For enkelte menn; pengesluket? høres ut som du snakker om en hore.
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2012 #59 Skrevet 4. august 2012 Du hører vel selv at det ikke er søtt. Det er like vulgært som ordet kuk. IKKE dikter hva jeg skal mene, vær så snill. Jeg har ikke diktert deg? 3
Silfen Skrevet 4. august 2012 #60 Skrevet 4. august 2012 Enkelte menn vil nok i aller høyeste grad si det høres om som deres kone. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå