Gå til innhold

Er det riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har to katter. En på 1 år og 4 måneder og en på 4 måneder. Hun eldste går ute hele dagen og kommer inn en time eller to før vi legger oss.

Nå har det seg sånn at han vi leier av og familien hans er veldig glad i katter. Ikke at det gjør noe, men når katten vår er inne hos dem til 2 om natten, det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om. Vet ikke når hun gikk inn dit, tror det var før halv tolv. Har ikke sett henne ute siden halv elleve - elleve.

Jeg har kronisk utmattelse og trenger den søvnen jeg kan få og jeg må ikke stresse. Stress er fy! Jeg skal nå opp om 7-8 timer. Katten kom inn for ca ti min siden. Da hadde hun vært hos han jeg leier av. I en time nå har jeg stresset litt om hvor katten er, har hun gått seg bort eller verre, blitt påkjørt?

Hva synes dere om dette? Beklager om det mangler info, er skrivefeil, formuleringsfeil osv. Er trøtt og sliten.

Har ikke noe imot at hun er der på dagtid da, selvom jeg mistenker at hun får masse drittmat der. (Lurer litt på hvordan egentlig da hun er kresen på mat). Huff, nå må jeg gi meg. Dette ble langt.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Du kan jo si til utleier at det er greit katten er der på dagtid, men ikke kveldstid/natt? At du helst vil ha katten inne på den tia. :)

Skrevet

Takk for svar, Ja, kommer nok til å gjøre det :) Men hva med vekta til katten da? Er jo ikke bra om hun får dårlig for, hun er jo ganske overvektig.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Takk for svar, Ja, kommer nok til å gjøre det :) Men hva med vekta til katten da? Er jo ikke bra om hun får dårlig for, hun er jo ganske overvektig.

Hvis hun er overvektig så ville jeg garantert bedt huseieren om å ikke mate henne når hun er der. Tror h*n vil skjønne det. :)

Du er en fin mamma du. :hjerter_rundt:

Endret av Mortem
Skrevet

Bare slapp av, katten klarer seg nok over natten selv om den er ute :)

Skrevet

Takk! Skal si ifra til dem :-) Må jo prøve å gjøre det som er best for disse søte kattene!

Skrevet

Bare slapp av, katten klarer seg nok over natten selv om den er ute :)

Joda, men hun er ikke vant til det. Og jeg vil gjerne ha henne inne på kvelden/natten rett og slett for å få tid med kos og litt leking med henne.

Dessuten hvis hun ikke kommer inn her, hvor tror du hun går å mjauer da? De hører mjauing ved døra , det gjør ikke vi :-( Og hvis hun begynner å være der om natten så kommer hun ikke til å komme til oss.

Skrevet

Skjønner, da er det nok best å ha henne inne om natten. Leit hvis leieboeren "adopterer" katten. Du kan jo også evt si til dine leieboere at de ikke må mate henne, da kan det hende katten din slutter å oppsøke leieboeren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...