Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 Veskene våre kan vere veldig avslørende, men det er vel i nattbordskuffen enda mer av sjelen vår gjemmer seg. Hva åpenbarer seg under ryddinga? Smått og stort!
Zafir Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 Har ikke nattbordskuffe jeg...kun nattbord. Der er: *klokkeradio *lampe *temperaturmåler(lang historie....men jeg prøver å bli gravid *notisblokk(for å skrive tempene i) *penn/blyant *mobil(brukes som ekstra-vekkeklokke) *tegneserieblad...min datter sitt("Prinsesser"....*å jeg er så vakker*...*åh min prins* Skal ALDRI kjøpe det bladet mer!...kliss og veldig fokusert på utseende!) *min bok(Akkurat nå:skolebøker pga eksamenstid, ellers er det krimbøker som har fast plass der Thats it!Har ikke plass til mere.
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 Haha - denne er gøy... - nattbordlampe - briller - klokkeradio - legobil (!) - 21 (!) bøker ... smått og stort, bøker jeg leser, har lest, sitatbøker, sexbøker, diktsamling, fagbøker etc etc... - fjernkontroll - brilleetui - to hårstrikker - kulepenn - pakke med kleenex - bodylotion - massasjeolje - liten lampe til å henge på boken (ved behov for nattlesing) - en liten pute (hvordan havnet den inni og under der?) - 335 støvdotter m/familie Hmm... det var mye det gitt...høres ut som jeg har nattbord på størrelse med et middels kjøkkenbord, men det er ganske lite - egentlig akkurat passe 12
Tusseline Skrevet 31. mai 2002 #4 Skrevet 31. mai 2002 Slikt er artig : - Vekkerklokke - Lampe fra IKEA - Neglefil - 1 bok ("Hvite duer" av Sally Beauman) Den øverste skuffen: - Dagbok og en penn - Brevpapir - Kleenex - To smykker og en ring - En tyggegummipakke Den nederst skuffen: - En fotopose (Trifca) - "Kom i form med Krystle", en bok om skjønnhet & trim av Linda Evans. - KK- nummer. 10 - "Hjemmet" 12
linny Skrevet 31. mai 2002 #5 Skrevet 31. mai 2002 vel,dette er gøy,"hva har du i...". mitt rom er nok antahgelig rotete no,men jeg har det ryddig på nattbordet: lampe afrodite-statuen vekkerklokke(i grønn) mobil som vekkerklokke(i tilfelle den vanlige går tregt) topp-blader kulepenn dagbok(men den gjemmer seg ofte under puten) ørepropper parfyme 2 småe flakser caring milk pinsett øyenskyggesett m/speil litt godter i påskegget og ligger der,(tenker at påskeegget kunne være til pynt) vel vel d var d. håper det er en helt annerledes "hva har du i.." runde til.bye take care
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #6 Skrevet 31. mai 2002 Venter på at første kvinne skal innrømme at hun har en dildo/vibrator liggende, har inntrykk av at de fleste kvinner har det i dag. Hvem tør???? Roar
Kid-a Skrevet 31. mai 2002 #7 Skrevet 31. mai 2002 Nattbordskuff har jeg ikke. Men jeg har en form for skrivebord... mye dritt liggende der! * diverse piller fra helsekosten * sovepiller * mobiltelefonen * penn og blokk * livsfilosofien til Arne Næss, som jeg aldri blir ferdig med * Lars Saabye Cristensens "halvbroren" * mobillader * tamponger * gamle bussbilletter * skalpell (?) * bilder av venner og kjente * lebepomade * en flaske vann Hmmm--- det var det jeg kom på i farten. Ligger sikkert mye mer der. Det er rimelig rotete, så jeg aner ikke hva som befinner seg nederst i haugen. ...Waco: kan du analysere meg nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå