Gå til innhold

Outfit-tråden!

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vil gjerne forsøke å starte en ny tråd som omhandler outfits. Det trenger ikke å være dagens antrekk, men kan selvsagt også være det. Poenget er at det kan like greit være et antrekk fra helga før eller det du hadde på deg forrige julaften.

Det kan også postes bilder av kjendiser eller andre man ser på som stil-ikoner og som man synes kler seg bra.

Hovedpoenget med tråden er selve klærne og ikke alt av utenomsnakk som handler om hvem som vil ha sex med hvem ut fra hvilken sexy-faktor de har. Selvsagt er det ok å gi komplimenter, men det hadde vært så fint med en tråd der man kan scrolle gjennom en side med masse antrekk og klær, i stedet for å gå gjennom flerfoldige sider med tull og fjas.

Dette er kanskje ikke så oppnåelig her inne, men jeg forsøker likevel, så ser vi hva som skjer.

So bring out them æutfits!! :)

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Får starte jeg da! :)

Dette er forresten dagens. Skjorta er sånn kjempestygg og jeg hater fargen, men likevel så bruker jeg den av og til av en eller annen grunn.

Skjorte fra Bik Bok.

Shorts H&M

Lysegrå strømper Pierre Robert

Støvletter fra Steve Madden

post-52102-0-89524400-1344079105_thumb.jpost-52102-0-71220700-1344079124_thumb.j

Gjest Lurifix
Skrevet

Dette gikk dårlig gitt!

Klart det gikk dårlig. Du vant jo tråden med første outfit. Ingen tør å prøve seg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Klart det gikk dårlig. Du vant jo tråden med første outfit. Ingen tør å prøve seg.

Hehe, er jo lov å håpe at det er grunnen, men jeg tror nok ikke det :P

Jeg tror heller at det kanskje ikke er så stor interesser for en tråd uten tullesnakk. De fleste koser seg sikkert med avsporingene sine, og synes at dette blir for kjedelig! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne hjulpet tråden din i gang jeg, men er så dårlig på å ta meg tid til å ta bilder!

Akkurat nå ligger jeg i sengen med høy feber blant annet i slabbedask klær så er nok ingen som vil se uansett!

Men hadde vært koselig med en ny kles-tråd uten sider opp og ned med snikksnakk! Så ingen som vil legge ut bilder her :)?

Gjest Lurifix
Skrevet

Det er jo en dagens outfit og det blir jo ikke lagt ut så mange bilder der. Er jo stortsett de samme personene som holder liv i den tråden.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne hjulpet tråden din i gang jeg, men er så dårlig på å ta meg tid til å ta bilder!

Akkurat nå ligger jeg i sengen med høy feber blant annet i slabbedask klær så er nok ingen som vil se uansett!

Men hadde vært koselig med en ny kles-tråd uten sider opp og ned med snikksnakk! Så ingen som vil legge ut bilder her :)?

Du får bidra når du blir frisk. Jeg glemmer også å ta bilde mange ganger, spesielt de gangene jeg er kledd tøffest/finest. Typical!

Jeg kan for så vidt bidra litt videre med noen bilder av kjendiser jeg synes kler seg himla bra og som er noen av mine stil-forbilder.

Victoria Beckham:

victoria-beckham.jpg

hermes%2Bbirkin%2Bvictoria%2Bbeckham.jpg

Kate Moss:

katemossstyle.jpg

Miranda Kerr:

Miranda-Kerr-Style.jpg

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

LIKER!

Og hun på mopeden ligna til og med på meg!

Elsker nagler og bohem/hippie-stilen.

Eksempel:

mary_kate_olsen_andreee-alamode.blogspot.com.jpg

mary_kate_olsen-carter_smith_photoshoot-06_122_811lo.jpg?w=500

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Elsker nagler og bohem/hippie-stilen.

Samme her. Er ikke så ofte jeg bruker nagler selv, men det hender. Er liksom ikke alltid det passer seg.

Liker tråden forresten, håper den kun holder seg til snakk om klær og bilder. Har dessverre ingen nye outfit bilder å komme med.

Skrevet

Samme her. Er ikke så ofte jeg bruker nagler selv, men det hender. Er liksom ikke alltid det passer seg.

Liker tråden forresten, håper den kun holder seg til snakk om klær og bilder. Har dessverre ingen nye outfit bilder å komme med.

Er du mann eller kvinne?

Skrevet

Jeg har fått litt økende interesse for klær og stil i det siste, men har ikke så mye skills ennå. Så en tråd som dette er genialt. Jeg trenger inspirasjon!

Dette gikk jeg med i dag. Enkelt og luftig til godværet. Fant ut etter hvert at det ble ganske stilig om man knyttet skjorten. Litt 50-talls tror jeg? Ka dokk tru? Jeg er ikke hårsår ;)

1-2.jpg

2-2.jpg

Hadde krøllet håret litt, og hadde på store dingle-øredobber til.

3-2.jpg

(Skjorten er fra JC og skjørtet fra Monki)

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker stilen til Rachel Bilson, og blir spesielt inspirert av klærne hun bruker i TV-serien "Hart of Dixie":

Bilson.jpg

justin-hartley-hart-of-dixie.jpg

hart-of-dixie1.jpg

hart-of-dixie-rachel-bilson-1.jpg

rachel-bilson-hart-of-dixie.jpg

hart-of-dixie-rachel-bilson.jpg

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har fått litt økende interesse for klær og stil i det siste, men har ikke så mye skills ennå. Så en tråd som dette er genialt. Jeg trenger inspirasjon!

Dette gikk jeg med i dag. Enkelt og luftig til godværet. Fant ut etter hvert at det ble ganske stilig om man knyttet skjorten. Litt 50-talls tror jeg? Ka dokk tru? Jeg er ikke hårsår ;)

Hadde krøllet håret litt, og hadde på store dingle-øredobber til.

(Skjorten er fra JC og skjørtet fra Monki)

Jeg synes du er flott Tonje. En av de mest sprudlende her inne, og du har kledd deg bra. Helt til nå. Jeg synes ikke du kledde dette. :)

Jeg er ærlig og håper at du er ærlig tilbake når det er min tur å vise fram noe.. :)

Jeg synes du kler en mer rockete stil.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Også må vi ikke glemme "Gossip Girl". Der er det mye bra klær. Jeg elsker stilen til rollefiguren Serena Van Der Woodsen.

blakelively_net-gossipgirl-filming-2008sep30-010dls.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så lyst på disco pants fra American Apparel, men føler ikke det er noe vits når jeg skal presse meg selv litt ned i vekt til jul og uansett må kjøpe ny..

Den gjør så mye ut av seg, poster et par antrekk jeg liker med den! :)

disssco.jpg

american-apparel-and-american-apparel-disco-pants-gallery.jpg

0.jpg

leopard-print-h-m-blouse-disco-pants-american-apparel-pants-forever-21-sanda_400.jpg

Synes det ser så stilig ut med en enkel t-skjorte/topp, dongrijakke eller chiffon-bluse..

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har så lyst på disco pants fra American Apparel, men føler ikke det er noe vits når jeg skal presse meg selv litt ned i vekt til jul og uansett må kjøpe ny..

Den gjør så mye ut av seg, poster et par antrekk jeg liker med den! :)

Synes det ser så stilig ut med en enkel t-skjorte/topp, dongrijakke eller chiffon-bluse..

Ja, de buksene der MÅ man være slank for å kunne bruke! :)

Jeg likte det øverste antrekket best.. :)

Skrevet

Hun på det øverste bildet du la ut ligner jo meg :D hvertfall nå som jeg har lyst hår, kunne gått kledd sånn og. :)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Er du mann eller kvinne?

Er vel akkurat sånt snakk som ikke hører hjemme i tråden, men jeg er mann...

tumblr_m04ad9ppcr1qapbr2o1_500.jpg

Slenger med et random bilde jeg nettopp kom over. Så blir ikke innlegget helt unødvendig.

edit: Forøvrig synes jeg den disco buksa som ble postet lenger opp her ser helt horribel ut.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...