Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #21 Skrevet 3. august 2012 Samme her;) de fleste blir sånn "Lars wi...hæ?" Eller sønnen min som for et og et halvt år siden, altså tre og et halvt år gammel sa; kan vi høre på Lars binnesekk? nå har han gått over til å kalle han Lasse, og forvente at alle andre vet hvem det er, på spilleliste hans på spotify er det kaptein sabeltann og Lars Winnerbäck jeg gjør mitt beste for å oppdra en Lasse-nerd
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #22 Skrevet 3. august 2012 Herlig! Men det er nettopp det som er så fantastisk med Lasse; han blir elsket av alt fra barn til gamle. Han er umulig å sette i bås, og har noe for alle Jeg driver forøvrig med massiv Lasse-indoktrinering mot barna mine jeg og... De har vært med på to konserter, og selv om de erter meg med ham, så kan de også pluttselig si ting som "nå er det lenge siden du har spilt LW i bilen, jeg savner at du gjør det" så noe har nok sklidd inn
Solsenga Skrevet 3. august 2012 #23 Skrevet 3. august 2012 Haha, så godt å høre at dere påvirker barna! Alt for få som har hørt musikken hans. Den der "Lars Wi...hæ"- den kjenner jeg igjen! Snakker jeg med noen om musikk, så nevner jeg har alltid! Takk for info om konserter, skal sjekkes opp. Klarer dere å sette en låt eller et album på topp da?
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #24 Skrevet 3. august 2012 Herlig, kosemose, vi voksne må jo ta ansvar Håper å få med mini på en konsert snart, men han har vært litt liten enda, neste år håper jeg han kan ha en dagtidskonsert i Oslo Mine tre på topp er Elegi, Solen i ögonen og Söndag 13.3.1999, som jeg regner med Kosemose også har et slags forhold til siden hun har det i signaturen sin Ellers hører jeg en del på Hugger i sten om dagen, kan ha noe med saken å gjøre at jeg har kjæreste i England (hør på teksten så skjønner du) :-)
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #25 Skrevet 3. august 2012 Å, det er veldig vanskelig. Jeg har så mange, og klarer nok ikke å plukke ut en. Så må heller bli en samling favorittlåter. Favorittalbum... tja, jeg syns den siste "Tenk om..." er veldig bra, men syns også "Daugava" er veldig sterk. Også liker jeg "Singel". Og "Kom". Albumet "Med Solen i ögonen" tok det ganske lang tid før jeg "oppdaget" men nå syns jeg det er en av de sterkeste platene hans. Rusningstrafik og Söndermarken er kanskje de jeg hører minst på, selv om jeg absolutt liker de og! Hva med sanger vi ikke liker? Av de mer populære sangene klarer jeg ikke "om du lämnade mig nu" i duett med MissLi (eller Lisa Ekdahl-versjonen for den sakens skyld). Syns den bare er traurig. Er heller ikke så glad i den duetten han hadde sammen med Melissa Horn. Syns også "Hugger i sten" er en sang jeg gjerne hopper over, selv om den er flott på konserter. Og "Att fånga en fjärill" fra "med solen i ögonen"-plata, samt den "Hva er det som bekymrar Sarah When" fra "Daugava" er sanger jeg aldri hører på.
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #26 Skrevet 3. august 2012 Åh, hvis du har kjæreste i England er det klart du hører på Hugger i sten ja! (jeg hørte mye på den før, så vet ikke om jeg er litt lei den eller hva det er?) for som sagt - den er så flott på konserter!
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #27 Skrevet 3. august 2012 Jeg hører også sjelden på om du lämnade mig nu, og den Sarah wehn kan jeg og styre meg for. Kan også styre meg for Tvivel, men det tror jeg er like mye mine egne følelser fra en gang jeg hørte den sangen mye, og ikke at det ikke er en bra sang,,, jeg tror jeg generelt ikke er glad i duetter han gjør, liker han best alene... Unntaket kan være Natten skyddar dom älskande, men der er han så lite med at jeg vet ikke om jeg skal gi han sååå mye kred for den, selv om jeg tror sangen ville vært betydelig mindre bra uten han Kom på at Lovesång er en jeg nylig har gjenoppdaget, den får meg i godt humør. :-) og balladen om konsekvenser, den liker jeg også :-) og Vinter över ån.. :-)
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #28 Skrevet 3. august 2012 Ja, hugger i sten er fantastisk på konserter Jeg har og noen jeg har hørt så mye at jeg ikke tenker på de som så bra lenger, kanskje nettopp for at man blir litt lei, sånn som Elden f.eks, den har jeg hørt så mye på, at den ikke havner blant de jeg skal ramse opp når jeg skal ramse opp favoritter fordi jeg ikke hører så mye på den lenger... Men den er jo kjempefin...
Solsenga Skrevet 3. august 2012 #30 Skrevet 3. august 2012 Jeg absolutt elsker Åt samma håll! Det er synge i dusjen-sangen min også Andre favoritter er Om du lämnade mig nu, Dunkla rum, Elegi og selvfølgelig Hugger i sten. Har dessverre ikke hørt så mye på de eldre skivene hans, har et stykke før jeg er blodfan som dere
Gjest loren Skrevet 4. august 2012 #31 Skrevet 4. august 2012 Åt samma håll er god :-) Har på lista mi nå, og datt innom En av alla dom, den er fin den :-) Og så sier den mye. Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom
Newydd Skrevet 5. august 2012 #32 Skrevet 5. august 2012 driver og funderer på min 10-på topp liste. Eller kanskje det må bli 20-på topp?
Ryvre Skrevet 5. august 2012 #33 Skrevet 5. august 2012 Han er da ganske så kjent i Norge nå? Har hørt på han så lenge jeg kan huske han har drevet med musikk, men i Sverige finnes det vel ingen som ikke vet hvem han er
Gjest loren Skrevet 5. august 2012 #34 Skrevet 5. august 2012 Han er da ganske så kjent i Norge nå? Har hørt på han så lenge jeg kan huske han har drevet med musikk, men i Sverige finnes det vel ingen som ikke vet hvem han er De fleste svensker jeg har snakket musikk med vet godt hvem han er, men de fleste norske jeg har nevnt han for har ikke peiling. Så jeg har motsatt erfaring av hva du har :-) 2
Ryvre Skrevet 5. august 2012 #35 Skrevet 5. august 2012 Motsatt erfaring? Bare trodde han begynte å bli ganske kjent i Norge også siden han stadig har konserter her
Gjest loren Skrevet 5. august 2012 #36 Skrevet 5. august 2012 Motsatt erfaring? Bare trodde han begynte å bli ganske kjent i Norge også siden han stadig har konserter her Det er tidlig på mårran her jeg hoppa over et "ikke" i innlegget ditt Han begynner å bli ganske kjent ja, samtidig får jeg følelsen av at mange ikke aner hvem han er. Her i Norge altså. Og da tenker jeg ikke aner som at de ikke har hørt om han, ikke at de ikke liker han. Jeg var på konserten hans forrige helg som var en del av en festival og det var utrolig mange som ikke hadde hørt om han eller ante hva slags musikk han spiller. 1
Newydd Skrevet 5. august 2012 #37 Skrevet 5. august 2012 Jeg har samme erfaring som Loren. Men slik jeg forsto Loren sitt hovedinnlegg er dette en tråd for alle som liker LW, uansett om han er kjent eller ei. Liker du LW Ryvre?
Ryvre Skrevet 5. august 2012 #38 Skrevet 5. august 2012 Ja, syns musikken hans er fengende. Har vært på noen av hans konserter i Sverige samt jobbet litt "med" ham
Kosemose Skrevet 5. august 2012 #39 Skrevet 5. august 2012 Hm, har du jobbet sammen med LW, Ryvre? Hvordan da? Var han ok å jobbe med? Han framstår veldig sympatisk...
Ryvre Skrevet 5. august 2012 #40 Skrevet 5. august 2012 Var med og tok bilder backstage. Han er veldig privat av seg og holder seg mest for seg selv når han kan. Nesten så man skulle tro han hadde skikkelig sosial angst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå