Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 (endret) Den er åpen for fler altså, men i stedet for å spore av Spør en bruker 2.0 tråden flytter jeg Lars Winnerbäck-prat hit Endret 5. august 2012 av Kosemose
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Å så bra! Genialt! Jeg blir alltid så glad når jeg treffer "likesinnede"
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Jeg kjenner nesten ingen som deler min fascinasjon for denne herlige mannen, så jeg så meg nødt til å hule tak i deg nemlig, Kosemose må si meg helt enig ang 2010, fantastisk bra, herlig band, også var det min første konsert med han, så den er litt magisk bare på grunn av det også er operataket et flott sted å ha konsert på i tillegg. Hosianna søker jeg opp nå og da for å høre på, og får tårer i øynene av den, og når de bruker klokkespill (heter det det) som de gjorde i 2011... Wow sier jeg bare.. :-) Jeg sto foran scenen på Levanger live i halvannen time fort stå helt foran, lillesøster og typen min syntes jeg var smågæærn, men jeg fikk jo tidenes opplevelse :-D
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Høsten 2004 gikk jeg skole slik at jeg måtte ta buss, en jeg pleide å sitte sammen med stilte også med musikk på turen :-) måtte ta buss i ca 40 minutter, og det var der jeg ble introdusert for Lasse, med En svår och jobbig grej. Den hadde jeg så etterhvert liggende på dataen og den ble flyttet over til neste data og neste osv, ble aldri lei problemet var at jeg hadde lagret den uten navn på artist og mistet nummeret til han jeg gikk på skole med, så siden dette var før Facebook og jeg ikke var smart nok til å Google , så fant jeg aldri fler sanger... Så en dag hørte jeg tilfeldigvis solen i ögonen, og skjønte at dette var samme mann! Knotra ned navnet hans på en serviett og dro hjem for å Google Så var jeg frelst på ny
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Noe annet jeg får tårer i øynene av er introen til 2009/2010 konsertene. Gåsehud på ryggen og tårer i øynene...
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Høsten 2004 gikk jeg skole slik at jeg måtte ta buss, en jeg pleide å sitte sammen med stilte også med musikk på turen :-) måtte ta buss i ca 40 minutter, og det var der jeg ble introdusert for Lasse, med En svår och jobbig grej. Den hadde jeg så etterhvert liggende på dataen og den ble flyttet over til neste data og neste osv, ble aldri lei problemet var at jeg hadde lagret den uten navn på artist og mistet nummeret til han jeg gikk på skole med, så siden dette var før Facebook og jeg ikke var smart nok til å Google , så fant jeg aldri fler sanger... Så en dag hørte jeg tilfeldigvis solen i ögonen, og skjønte at dette var samme mann! Knotra ned navnet hans på en serviett og dro hjem for å Google Så var jeg frelst på ny Herlig historie! Jeg hørte tilfeldigvis Solen i Ögonen sommeren 2009 og ble helt bergtatt, men fikk heller ikke med meg navn på artist osv. Trodde han sang "solen i øynene" og googlet det, og fant sangen på youtube. Husker jeg spilte den (en veldig fin live-versjon) om og om og om igjen. Etter lang tid med bare den følte jeg at jeg måtte sjekke ut et par av de andre sangene og, og da var det gjort.
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Jaa, den er så fin! "och nu.. Nu börjar det" *gåsehud* Introen i år synes jeg og var fantastisk, men har hørt noen av de jeg var på festival med som ikke har hørt særlig på han synes det ble "litt mye". Og om man ikke er litt vant til han og hans type musikk og er på festival for å være fulle, så kan jeg nesten til nød skjønne det Jeg reiste hjem til stedet jeg er på, mens foreldrene mine var bortreist for å se han, mamma spurte "kan du ikke komme litt før da?" jeg svarte at "nei, da er ikke Lasse der" ;p (søsknene mine var hjemme altså, men jeg pleier jo å hilse på foreldrene mine når jeg er hjemme og )
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 Nydelig intro i 2011 og... Ja, denne er flott! Satt på første rad på galleriet på sentrum scene og hørte denne... Herlig!
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Sangen du har i signaturen din hørte jeg masse på i fjor rett etter et samlivsbrudd. Han har en sånn evne til å skrive sånn at man uansett nesten klarer å identifisere seg med det han synger om.
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 http://m.youtube.com/watch?v=5enD1Daobzk Og årets, vet ikke om linkinga blir rett, jeg sitter på iPad nemlig...
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #13 Skrevet 3. august 2012 Ja jeg vet. Man identifiserer seg så veldig med tekstene hans. Tror det er mange som har brukt LW-sanger som terapi ved brudd. Og kjenner selv fra mitt eget liv at det er noen av sangene hans jeg har "brukt" veldig mye i tunge eller vanskelige perioder, sånn at det nesten er litt vondt å høre på akkurat de sangene etterpå...
Solsenga Skrevet 3. august 2012 #14 Skrevet 3. august 2012 Hører vel ikke hjemme her, men jeg stemmer i! For en fantastisk fyr!! Dessverre ikke fått vært på konsert enda. Vet dere om han kommer til Oslo snart? Gjerne Sentrum Scene, liker meg der. Var og så Bo Kaspers 2 ganger sist de var der ;oD
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #15 Skrevet 3. august 2012 Hører vel ikke hjemme her, men jeg stemmer i! For en fantastisk fyr!! Dessverre ikke fått vært på konsert enda. Vet dere om han kommer til Oslo snart? Gjerne Sentrum Scene, liker meg der. Var og så Bo Kaspers 2 ganger sist de var der ;oD Du er hjertelig velkommen :-) Såvidt jeg husker fra turnelista er det bare konserter i Sverige som ligger ute nå.. Hentet fra winnerback.se; 2012-08-09 Helsingborg, Sofiero Slott(biljetter) 2012-08-10 Västerås, Pressverket(biljetter) 2012-08-11 Gävle, Gasklockorna(biljetter) 2012-08-27 Stockholm, Gröna Lund (biljetter) 2012-08-28 Stockholm, Gröna Lund (biljetter) 2012-09-01 Linköping, Vidingsjö Motionscenter(biljetter) Så om man har mulighet til å reise finnes det muligheter :-) vet ikke hvilke av de det er igjen billetter til da... Han sa på konserten på fredag at han ønsket å komme tilbake til Norge neste år og, og det håper jeg da :-) 1
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #16 Skrevet 3. august 2012 Hører vel ikke hjemme her, men jeg stemmer i! For en fantastisk fyr!! Dessverre ikke fått vært på konsert enda. Vet dere om han kommer til Oslo snart? Gjerne Sentrum Scene, liker meg der. Var og så Bo Kaspers 2 ganger sist de var der ;oD Klart det hører hjemme her! Han har akkurat vært i Oslo, og kommer ikke til norge mer i år, men han kommer nok neste sommer! :D Da må du gripe sjangsen, LW konsert er en utrolig opplevelse som bare gir deg lyst til enda en konsert
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #17 Skrevet 3. august 2012 Ja jeg vet. Man identifiserer seg så veldig med tekstene hans. Tror det er mange som har brukt LW-sanger som terapi ved brudd. Og kjenner selv fra mitt eget liv at det er noen av sangene hans jeg har "brukt" veldig mye i tunge eller vanskelige perioder, sånn at det nesten er litt vondt å høre på akkurat de sangene etterpå... Det der er veldig sant. Jeg føler det ligger mye mere følelser (for meg selv altså) i hans tekster enn i de aller fleste engelske jeg kommer på.. I perioder har spilleliste gått i repeat på spotify her
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #18 Skrevet 3. august 2012 Han hadde også en serie kåserier på svensk radio. Tre-fire ulike tema. Det ene kåseriet er om å elske seg selv, og jeg syns det er så utrolig bra (de er bra alle sammen). Jeg syns det han sier her er så klokt og sant. Så om du ikke allerede har hørt det: 1
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #19 Skrevet 3. august 2012 Jeg har hørt det, men det er virkelig verdt å høre igjen! :-)
Kosemose Skrevet 3. august 2012 #20 Skrevet 3. august 2012 Ja selvsagt har du hørt den før, er bare så uvant å snakke med noen på samme rare LW-nivå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå