AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Eksempel: Mødre skal ha omsorgsretten for sin egen del, for pengene og makten sin skyld og så forsømmer de barnet ved å la staten ta seg av det. Fedre er villige til å dø for barna sine. Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 Ehh rull inn da. Snakk om å ta alle under en kam. Det er få personer som kun vil ha omsorg for sine barn grunnet økonomi og andre egoistiske årsaker. Har du hørt utrykket "løvemor"? I naturen er det faktisk mødrene som er flinkest til å offre seg i kamp mot andre dyr for å beskytte sine barn. Når det er sagt vil jeg påpeke at jeg mener både mor og far er like viktige for barnets oppvekst - men slike idiotiske utsagn som et du kommer med her høres mer ut som furtent oppgulp. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 3. august 2012 #3 Del Skrevet 3. august 2012 Kan ikke så mye annet enn å signere Guybrush. Vil dog legge til at jeg er alenemor, får ikke en krone av far og ikke en krone av staten, likevel kunne det ikke falle meg inn å si fra meg barnet mitt, og jeg vet at både jeg og faren hans kunne gjort alt for den gutten, så høyt elsker vi han nemlig begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 3. august 2012 #4 Del Skrevet 3. august 2012 Selvsagt er det ikke det. Jeg vil gå så langt som å si at de veldi ofte er tilnærmet identiske, men viser sitt utspring på ulike sett og i ulik mengde. Allikevel kan jeg virkelig ikke se at min far, om jeg skal bruke han som en stereotop, elsker meg meir enn det min mor gjør, og absolutt ikke andre veien heller. Noe variasjon må de selvsagt være basert på at verken en mor eller en far er identiske personer med nøyaktig samme standpunkt, men jeg vil absolutt ikke si at forskjellen er så stor og såpass hyppig at vi kan 'med sikkerhet' skille mellom kjønnene på dette felt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #5 Del Skrevet 4. august 2012 Har du hørt utrykket "løvemor"? I naturen er det faktisk mødrene som er flinkest til å offre seg i kamp mot andre dyr for å beskytte sine barn. Løverfaren beskytter ikke bare sine barn, men hele flokken. Løvemor får gjerne barn med barna's drapspersoner. Dette handlet om hokjønn hos homo sapiens i vår nordiske kultur. Når det er sagt vil jeg påpeke at jeg mener både mor og far er like viktige for barnets oppvekst - men slike idiotiske utsagn som et du kommer med her høres mer ut som furtent oppgulp. Tror heller det er du som furter. Lever du under en stein eller har studert de forskjellige alenemødrekulturene? Barna har det ikke bra... Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #6 Del Skrevet 4. august 2012 Noen gravide sulter seg og sine ufødte barn for å holde på sin slanke kropp. Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #7 Del Skrevet 4. august 2012 Eksempel: Mødre skal ha omsorgsretten for sin egen del, for pengene og makten sin skyld og så forsømmer de barnet ved å la staten ta seg av det. Fedre er villige til å dø for barna sine. Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b Eh du tror ikke kvinner er villige til å dø for barna sine? De fleste kvinner forsømmer ikke barna sine og de fleste menn forsømmer ikke barna sine. Av de som forsømmer tror jeg menn og kvinner stiller temmelig likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 4. august 2012 #8 Del Skrevet 4. august 2012 Løverfaren beskytter ikke bare sine barn, men hele flokken. Løvemor får gjerne barn med barna's drapspersoner. Dette handlet om hokjønn hos homo sapiens i vår nordiske kultur. Tror heller det er du som furter. Lever du under en stein eller har studert de forskjellige alenemødrekulturene? Barna har det ikke bra... Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b ? Kan du forklare hvorfor barna ikke har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #9 Del Skrevet 4. august 2012 Løverfaren beskytter ikke bare sine barn, men hele flokken. Løvemor får gjerne barn med barna's drapspersoner. Dette handlet om hokjønn hos homo sapiens i vår nordiske kultur. Tror heller det er du som furter. Lever du under en stein eller har studert de forskjellige alenemødrekulturene? Barna har det ikke bra... Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b I dyreriket er det hanner som kan spise barna sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 4. august 2012 #10 Del Skrevet 4. august 2012 Noen gravide sulter seg og sine ufødte barn for å holde på sin slanke kropp. Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b Noen kvinner tar livet av barna sine uten at det jeg MEG til en dårlig mor. Noen fedre misbruker barna sine uten at det gjør DEG til en dårlig far. Dette er individuelle handlinger. Jeg kan ikke lastes for at en mor kjørte og kræsjet i fylla med barna sine i baksetet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #11 Del Skrevet 4. august 2012 I dyreriket er det hanner som kan spise barna sine hunner og Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #12 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) hunner og Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b ' Ja jeg sier ikke at det ene kjønnet er bedre enn det andre. Hvis du leste et annet innlegg fra meg over så sier jeg jo at begge kjønn stiller likt på dette med å være glad i barna sine eller forsømme barna sine. Det fins gode mødre og gode fedre, og det finnes både mødre og fedre som er uskikket til å ha barn. Endret 4. august 2012 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 9. august 2012 #13 Del Skrevet 9. august 2012 Løverfaren beskytter ikke bare sine barn, men hele flokken. Løvemor får gjerne barn med barna's drapspersoner. Dette handlet om hokjønn hos homo sapiens i vår nordiske kultur. Anonym poster: 7f57d6edbd27e35cf1e648d31c7b769b Dette tror jeg er det største mest usammenhengende tullet jeg noengang har lest på KG. Et kjønn er ikke bedre enn det andre. Period! Seriøst, voks opp og slutt bruke KG som lekekasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå