Blekkulf Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Jeg har funnet en kul under min venstre arm. Den er ca. 1-1,5 cm bred. Jeg har selvfølgelig googlet dette, og google sier at jeg kanskje har kreft. Jeg er bare 22 år, så dette er vel ikke sannsynlig? Går å uroer meg for denne kulen hele tiden, og kjenner på den hele tiden for å se om den fortsatt er der. For tiden er jeg på jobb en plass uten lege, og skal være her i to uker til (jeg bor på jobben). Er det noe jeg bør sjekke ut så fort som mulig, eller tror dere det kan vente litt til? Vennlig hilsen Ingride
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Hovne lymfekjertler kan ha mange årsaker, men her er det åpenbare rådet at du går til lege og får det sjekket ut. Noe mer kan ikke noen her si om hva du har. Anonym poster: 57496b921339ff8ca711eceb056af80e
Blekkulf Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2012 ja, det er vel bare å få ei legetime når jeg kommer tilbake fra jobb. Hjeelp, tenk om jeg har kreft!
Blekkulf Skrevet 3. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2012 Er kulen fritt bevegelig? nei. den sitter fast. Den er rund, men på den ene "siden" er den litt ruglete om du skjønner
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Hm.. Jeg oppdaget selv en klump i nakken i april(er fremdeles ikke heelt borte), som jeg opplevde som temmelig fast og ubevegelig. Likevel, da legen kjente på den sa han den var bevegelig, rund og avgrenset og ikke noe å bekymre seg for. Men, det er likevel viktig at du får en lege til å vurdere den:)!
Blekkulf Skrevet 3. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2012 Hm.. Jeg oppdaget selv en klump i nakken i april(er fremdeles ikke heelt borte), som jeg opplevde som temmelig fast og ubevegelig. Likevel, da legen kjente på den sa han den var bevegelig, rund og avgrenset og ikke noe å bekymre seg for. Men, det er likevel viktig at du får en lege til å vurdere den:)! Åh, takk! Jeg trengte et slikt svar nå Bra det ikke var noe farlig hos deg, krysser fingrene for den samme beskjeden her
skruf Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Gå til lege og få den sjekket! Men, det er ikke uvanlig å ha kuler i armhulen. Masse lymfekjertler der, og hvis du har en liten infeksjon i kroppen så slår lymfekjertlene til og du kan kjenne kuler. Typiske plasser er armhulene og lysken.
Mannemannenelns Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Slenger meg på her. Har en bitteliten kul på venstre tinning. Har hatt den temmelig lenge. La merke til den nylig etter å ha glemt den helt en lengre periode. Da virket den større og øm. Nå er den tilbake til størrelsen den hadde før og ikke øm. Er dette noe å bekymre seg for?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 jeg har en stor kul i armhulen. har hatt den i ca 7 år. jeg gikk til legen med den. hun mente det bare var en fettkul.... får slå meg til ro med det, siden den ikke har forandra størrelse.... er på størrelse med et stort jordbær.. Anonym poster: 4602dca306d74301d8c9b79e81602548
skruf Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Jeg har hatt en kul på str med ei ert i lysken i mange år, er sjekket ut, og den er helt fin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå