MissStiles Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Kan man kun bestille det på nettet og få det sendt hjem i posten? Eller kan man også gå innom en telebutikk og få det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneLove Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 Kontakt mobiloperatøren din. Det kan du sikkert også gjøre via telebutikk om du ønsker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 3. august 2012 #3 Del Skrevet 3. august 2012 Om du har telenor så kan du bestille gratis. går du i butikk må du betale 200 kr. Jeg endte i alle fall med å betale 200 kr på lefdal etter at telenor påsto at de hadde sendt nytt, etterhvert stengt mitt gamle sim, for igjen å påstå å ha sendt nytt - til mine foreldre. noe som heller aldri kom fram dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #4 Del Skrevet 3. august 2012 Eventuelt kan du bestille en "micro sim klipper" på nett: http://www.ebay.co.u...=item41564cc3b3 Anonym poster: 7f548b592c05e4bac923c9946b83290d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. august 2012 #5 Del Skrevet 3. august 2012 Du kan gå til en forhandler der det koster mellom 100 til 200 kr for et simkort eller du kan bestille simkortet gratis på nettet. Hvis du har bestilt iphone skal egentlig simkort følge med. Om du har telenor så kan du bestille gratis. går du i butikk må du betale 200 kr. Jeg endte i alle fall med å betale 200 kr på lefdal etter at telenor påsto at de hadde sendt nytt, etterhvert stengt mitt gamle sim, for igjen å påstå å ha sendt nytt - til mine foreldre. noe som heller aldri kom fram dit. Slikt pleier ihvertfall jeg å kreditere hvis kundene opplever noe slikt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 3. august 2012 #6 Del Skrevet 3. august 2012 Du kan gå til en forhandler der det koster mellom 100 til 200 kr for et simkort eller du kan bestille simkortet gratis på nettet. Hvis du har bestilt iphone skal egentlig simkort følge med. Slikt pleier ihvertfall jeg å kreditere hvis kundene opplever noe slikt. Mvh Yvonne Ja, jeg skulle få det refundert, men pga ferie og styr har det forsvunnet litt fra hodet. Kvitteringa ligger i lommeboka, så jeg må vel få somla meg til å ta et bilde av den, og sende epost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. august 2012 #7 Del Skrevet 3. august 2012 Ja, jeg skulle få det refundert, men pga ferie og styr har det forsvunnet litt fra hodet. Kvitteringa ligger i lommeboka, så jeg må vel få somla meg til å ta et bilde av den, og sende epost. Det bør ikke være nødvendig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. august 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 3. august 2012 Du kan gå til en forhandler der det koster mellom 100 til 200 kr for et simkort eller du kan bestille simkortet gratis på nettet. Hvis du har bestilt iphone skal egentlig simkort følge med. Fant ut at jeg kunne bestille det gratis på nettet. Men jeg vil helst ha det allerede imorgen. Det fulgte ikke med Iphonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. august 2012 #9 Del Skrevet 3. august 2012 Fant ut at jeg kunne bestille det gratis på nettet. Men jeg vil helst ha det allerede imorgen. Det fulgte ikke med Iphonen. Så bra, bør gå ganske kjapt å få nytt simkort. Sist gang tok det to dager fra jeg bestilte. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. august 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 4. august 2012 Så bra, bør gå ganske kjapt å få nytt simkort. Sist gang tok det to dager fra jeg bestilte. Mvh Yvonne Takk! Jeg fikk kjøpt i en telebutikken nå er jeg superfornøyd med min nye mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå