Norm1 Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Mange, inkludert meg har en fetish for dameben i lårhøye latex strømper. Hvordan er det med medlemmene her, liker eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 Jada! Jeg er veldig glad i latex attire. Hadde et par strømper i skinnende sort og i metallisk blå (lang historie!).for en god stund tilbake. Hvilken farge foretrekker du selv da Norm1? Og hva skal damen ha på seg ved siden av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norm1 Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2012 Jada! Jeg er veldig glad i latex attire. Hadde et par strømper i skinnende sort og i metallisk blå (lang historie!).for en god stund tilbake. Hvilken farge foretrekker du selv da Norm1? Og hva skal damen ha på seg ved siden av? Jeg liker skinnende sort, og liker rødt også. Hva damen skal ha på seg ved siden av: En tilsvarende topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bebbibule Skrevet 6. august 2012 #4 Del Skrevet 6. august 2012 Jobbet som modell en liten stund nå i jul. Brukte latex bukser da, skjønner hvorfor gutter tenner på det! Så hadde ikke noe imot å gå med det, liker å bli lagt merke til på den måten! Men synes det var litt ekkelt å ha på da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå