Gjest Swag Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som har en smuuule tannlegeskrekk, og hører stadig skrekk historier fra folk som har vært hos tannlegen. Nå har det seg sånn at jeg har lyst til å trekke de to siste visdomstennene mens jeg fortsatt har 75% før jeg fyller 20 (om jeg har fått det med meg riktig?). Den forrige skoletannlegen min var flink, men litt langt å reise nesten en og en halv time for å dra til tannlegen en vei, så glad i henne er jeg ikke. Så noen som har noen tannlegesentre / tannleger å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg kan anbefale Ibsen tannklinikk like ved Tinghuset. De er veldig hyggelige og jeg har hørt om flere med tannlegeskrekk som har fått god hjelp der. Anonym poster: 2ddf64d009a751cf15c5b6dbb65abf8e
sajk Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Får å få 75% må du gå til en offentlig tannklinikk :-) og det gjelder ut året du fyller 20 :-) hvem tannklinikk du bör bruke aner jeg ikke.
Minya Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Ida Haukåen ved Grefsen tannlegepraksis(?) et par-tre hundre meter nordover fra Grefsen trikkestasjon. Fantastisk flink, får deg til å slappe av og er hele tiden nøye med at du ikke skal ha vondt.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 En dame på Helsfyr kurerte tannlegeskrekken min. Klinikken heter Helsfyr ett-eller-annet og ligger på Fyrstikktorget<br /><br /> Anonym poster: a571bdb06181fa7b88e84176aaba1e5e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg kan anbefale Ibsen tannklinikk like ved Tinghuset. De er veldig hyggelige og jeg har hørt om flere med tannlegeskrekk som har fått god hjelp der.Anonym poster: 2ddf64d009a751cf15c5b6dbb65abf8e Jeg søkte etter tannleger i Oslo og kom til denne tråden. Jeg MÅTTE si at jeg ikke vil anbefale denne klinikken, for jeg har vært her og fått dårlig tannbehandling. Den ene fyllingen som ble satt i falt ut kort tid senere, og samtidig ble det oversett to andre tenner med kraftig kariesangrep = akutte smerter og rotfyllinger bare en liten måned senere hos annen tannlege. Synes ikke det var noe faglig trygghet ved den klinikken. Anonymous poster hash: a16b9...d92
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg går på Colosseumklinikken på Grünerløkka. Sikkert en av de dyreste tannlegene i Oslo, men de er så hyggelige og flinke! Han jeg går til heter Ulf Müller-Henneberg. Anonymous poster hash: 06466...d6f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Tannlege Rogndal på St. Hanshaugen Veldig dyktig og grundig.Anonymous poster hash: 01bf8...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå