litleMeg Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Hei Jeg har nå tatt ut eg og satt 1 inn igjen. Skal gå på lutinus en stund nå(fikk ikke beskjed om hvor lenge) men skal jeg bruke innføringshylsen eller føre den inn med fingeren nå etter at egget er satt inn?
Athene Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg har tatt Crinone (et annet merke) og bruker innføringshylse. Er det snakk om kapsler eller gel? Om det er gel behøver du hylsen for å få det langt nok inn. Du skal ta progesteronstøtte frem til testdato eller mensblødning. Er test negativ slutter du, er test positiv fortsetter man normalt til uke 12. Ellers pleier sykepleierne å være supre dersom man ringer og har spørsmål. Når du har denne typen spørsmål hadde jeg heller ringt klinikken enn å spørre på et forum
litleMeg Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2012 Er kapeller. Ja, skal ringe sykepleier, men de er ikke på jobb før mandag:) ville bare høre hva andre gjør.
Athene Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Er kapeller. Ja, skal ringe sykepleier, men de er ikke på jobb før mandag:) ville bare høre hva andre gjør. Mener det er lutinus jeg har tatt et par ganger (har vært prøver i maaange år, så glemmer detaljer...), og da har jeg ført det inn med finger og plasthanske. Hva man bruker har nok ikke så mye å si, så lenge det er rent, og det kommer langt nok inn. Håper noen som har brukt Lutinus ved forsøk nylig kan svare deg. Les også gjennom brevet du fikk ved uttak en gang til, ofte står det en del informasjon der. Ønsker det lykke til med forsøk. Det er en spennende tid:)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Jeg brukte helt runde kaplser ved ett forsøk og hadde store problemer med å få de lengre inn enn ett par cm med bare fingrene, så jeg brukte innføringshylse, men passet på at jeg ikke kom helt opp i livmorhalsen. Anonym poster: 6a6dee19b39a64b1d626aa483bcd4c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå