Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Synes du det er utroskap vist en prostutierer seg? Og evnt hvorfor?
Diva Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Hva mener du nå ? Om en er i et forhold og prostituerer seg ? Ja, det er isåfall helt klart utroskap. Men det er vel for mange et definisjonsspørsmål. Om partneren synes dette er "greit", så er det kanskje ikke det ? Er vel opp til de et gjelder, kanskje. Men jeg hadde ABSOLUTT sett på det som utroskap.
Suzy Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 :o Hvor tar folk spørsmålene fra????? Trøste og bære....
Gjest Madley Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Vet ikke helt hva jeg synes det er..en Tragedie for dem det gjelder, mer enn noe annet.
-Nemi- Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Forutsatt at partneren er informert og ikke har insigelser er det vel bare en jobb... En måte å tjene til livets opphold på.. Hvorfor gjøre en stor sak av en personlig greie? På den andre siden - dersom partneren ikke vet det - da er det vel ikke like redelig er det vel? Og utroskap er jo mye mer enn bare det seksuelle så.......
Saga Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Er man utro om man er er bifil og har både en dame og type samtidig?
Harvey Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Å være utro er jo å ikke være tro mot det man har sammen med en partner. Dersom du og partneren har en avtale på at det er greit å ha med andre, så er det ikke utroskap. Hvis ikke - så klart.
Fakse Skrevet 16. februar 2004 #9 Skrevet 16. februar 2004 Å være utro er jo å ikke være tro mot det man har sammen med en partner. Dersom du og partneren har en avtale på at det er greit å ha med andre, så er det ikke utroskap. Hvis ikke - så klart. Nemlig!
Zombie Skrevet 16. februar 2004 #10 Skrevet 16. februar 2004 Spør du om man er utro om man selger kroppen sin mens man er i et forhold til en stakkar som ikke vet om det ? Selvfølgelig er man det.
la Flaca Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Du har forklart deg litt dårlig i spørsmålsstillingen. Jeg svarte "ja" fordi jeg trodde du spurte om man er utro dersom man benytter seg av prostituerte. Men ser man på prostitusjon som profesjon har det ingenting med utroskap å gjøre hva angår den prostituerte. Man tjener penger på sex! Er partneren innforstått med yrket til kjæresten kan det ikke kalles utroskap.
BayliZ Skrevet 18. februar 2004 #12 Skrevet 18. februar 2004 Absurd og lure på det i det hele tatt. Beklager men dette er nesten værre enn å væøre utro på den "vanlige" måten.
anneca Skrevet 25. februar 2004 #13 Skrevet 25. februar 2004 Absurd og lure på det i det hele tatt. Beklager men dette er nesten værre enn å væøre utro på den "vanlige" måten. Helt enig!! Så lenge man har sex med en annen så er det å være utro for meg.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #14 Skrevet 25. februar 2004 Skrivefeil fordi du var utro mens du egentlig skulle på skole ELLER HVA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå