Gå til innhold

Klarer det aldri!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du tips ? :rolleyes:

Anonym poster: e3a84f4f01a2c016c618097ee0bc35fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å holde meg unna godteri og trene altså..

Anonym poster: ad0109447e868ee3ccee342198b66313

Gjest *Maja*
Skrevet

Ikke spis godteri og begynn å trene.

Alt handler om vilje. Det er aldri morro å starte å trene, men det blir gøy etterhvert som du får det til og du ser resultatene.

Jeg gikk fra å være en storrøyker og ikke trene til å stumpe røyken og løpe 4-5 mil i uka. Alt er mulig, men det er bare du som kan ta steget om å endre livsstilen din.

• Liker 1
Skrevet

Bestem deg, sett deg et mål!

Jeg har gått fra spise godteri akkurat når jeg følte for det, og samme med drikking av brus. Brusen klarte jeg faktisk å kutte helt ut, men jeg har alltid vært utrolig glad i vann..

Godteri var / er mye verre, men jeg har gitt meg selv lov til å skeie ut på lørdager. Etter første uka ble det lettere og lettere, men nå etter en måneds tid har det blitt litt tyngre. F.eks. skeiet jeg ut på onsdag, men det betyr at lørdag blir uten godteri og jeg må vente til neste uke før jeg kan kose meg igjen.

Et tips er jo å erstatte godteri med pent oppkuttet frukt som du selv er glad i, for meg har det blitt epler og cherry tomater, og av og til gulrot biter. Det hjelper å holde suget nede, samtidig som jeg da alltid passer på å spise ofte nok til at jeg ikke går rundt og er sulten :)

Skrevet

Du må bare gjøre det, det var hardt for oss andre også. Kan trøste deg med at det blir en vane. Før orket jeg ikke tanken på å trene, nå blir jeg grinete om jeg ikke får trent en dag. Før drakk jeg omtrent bare brus, nå synes jeg det er for søtt. Før forsvant sjokoladen nesten før den kom inn huset, nå kan det ta uker før jeg spiser den, da jeg ikke har lyst på :)

Så ja, begynnelsen er hard, og det tar tid. Gjør det allikevel, og la det bli en livsstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...