Almarea Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Er det noen som har erfaring med denne butikken?
Portvinpiken Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Aldri hørt om den, og ville uansett ikke kjøpt dyre smykker på nett. Personlig synes jeg det er best å besøke en gullsmed slik at man får prøve og se ordentlig på ringene.
Almarea Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2012 Det må du få mene, men det var ikke det jeg spurte om...
Becci Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Har aldri hørt om eller prøvd den nei :\ Har du prøvd å google det og se om noen har erfaringer derfra? Har gode erfaringer fra chanti.no om de kanskje har de samme ringene eller smykkene
Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 (endret) Det må du få mene, men det var ikke det jeg spurte om... Jeg tror du misforstår. Det var ikke ekkelt ment, men når man går på nettet for å spørre om noen har erfaringer om en nettbutikk der en skal kjøpe dyre smykker, så var det bare et velmendende råd altså ;-). Men jeg skal holde mine meninger for meg selv ;-) Endret 7. august 2012 av Portvinpiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå