*nora* Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Tenkte kanskje at dette innlegget passet her!? Har så veldig lyst å få piercing i tunga! Men har hørt noen skrekkhistorier om kløyvde tunger, matforgiftning osv, og blir litt skremt av det. Har også hørt at man ikke kan drikke, røyke eller spise sterk mat på en mnd etterpå. Noen med piercing som kan gi meg gode råd? Bør jeg styre unna dette, er det virkelig så farlig som noen sier? Er jo ikke interessert i å investere helsa mi i dette prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 Søsteren min har dette, og har hatt det i mange år alt. Hun er strålende fornøyd i hvert fall! Om du velger å ta det, er det lurt å ha isbiter klar når du kommer hjem. Da kan du bare ise ned tungen, og slippe å kjenne noe vondt det første døgnet. Søsteren min sa også at det ikke var vondt. Det var bare et bittelite stikk. Det er fordi tungen er så "porøs". Den har masse små luftehull, og gjør det dermed enklere å stikke igjennom. Har hørt mange skrekkhistorier om dette jeg også, men jeg orker ikke høre på alt. Jeg har selv en piercing. Har den i venstre øre, en stang som går tvers over fra nederste til øverste del av øret. Fikk veskjed om at det var et av de vondeste stedene å ta det, men det var ikke sååå ille. Om du er allergisk bør du ta kontakt med legen din, og få hans mening om saken. Gå inn på denne siden da vel: http://www.piercing.no/galleri/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 Leger er ikke glad i piercing i tunga... Munnen er det stedet på kroppen det er mest bakterier... Årlig er det flere tilfeller av store probl med infeksjon der, og folk har dødd (ikke i Norge enda) av det... Men de fleste oppl ingen kompl. Må passe godt på å rense... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg hadde piercing i tunga for noen år siden (tok den frivillig ut). Det er viktig å rense mye. Dessuten kan du ikke drikke, spise sterk mat eller gi oralsex (huff, husker jeg sleit med det!) i en måned. Det gjorde ikke spesielt vondt før etterpå, og ikke så ille da heller. Du vet hvordan det er å bite seg i tunga? Vel, dette er noe som det. Spis masse is du Viktig å ta det på et seriøst piercingstudio med profesjonelle og renslige folk. Har vært flere tilfeller i USA med folk som har fått infeksjoner og måttet ta bort tunga(!!!!). Men...opp til deg, er jo kult da og godt å kline og visstnok digg å bli sugd med 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2002 Tusen takk for svar Jeg har fortsatt lyst, men vil ikke dø eller miste tunga. Har to piercinger i nesa, og endel i ørene, og har jo ikke fått noe skade av det... Den linken fra deg , Hope, var veldig bra. Mye jeg ønsker der, men også endel som ser helt j***** ut!! Hvordan orker menn å ha en "spiker" rett gjennom penishodet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 30. mai 2002 #6 Del Skrevet 30. mai 2002 forøvrig leste jeg nettopp om at over halvparten av dem som har hatt tunge-piercing i fire år har fått skader på tennene av det. også noe å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #7 Del Skrevet 30. mai 2002 Nå vet ikke jeg om det er aktuelt for deg i det hele tatt men jeg tenkte jeg skulle opplyse om at du ikke kan bli blodgiver dersom du har piercing i slimhinnene...altså tunge og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 30. mai 2002 #8 Del Skrevet 30. mai 2002 Det skulle ikke være seg et problem dersom du er flink med å rense med munnskyllevann og også pusse tungen når du pusser tennene. I tillegg vil det lønne seg å sink og c-vitaminer, det forebygger infeksjoner. Har hatt det en god stund selv nå, og jeg har ikke hatt et eneste problem (annet enn at jeg sa j til r noen dager) Selvsagt hovner tungen endel opp, men hakk opp isbiter og sug på små biter, så slipper du å sikle *:D* Har ikke vært annet enn fryd og gammen for meg ihvertfall Og èn ting til - skader ikke tennene noe særlig hvis du ikke tar den så langt foran LYKKE TIL!!! -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 30. mai 2002 #9 Del Skrevet 30. mai 2002 Hohoho - mente at jeg hadde hatt piercingen en stund, IKKE infeksjon!!!! Kom ut litt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. april 2003 #10 Del Skrevet 9. april 2003 Er ikke noe farlig. Tungen _kan_ hovne opp, men det varierer fra person til person. Min hovnet ikke opp, men så tygde jeg isbiter i hytt og pine. Du skal helst ikke drikke ren sprit rett etter du har tatt piercingen. Jeg anbefaler corsodyl (munnskyllevann, kjøpes på apoteket) utblandet med vann (1 del Corsodyl, 2 deler vann). dette skyller du med hver gang du spiser. Ikke lek med smykket, ikke spis veldig varm eller veldig sterk mat, eller mat fra steder hvor du mistenker hygienen ikke er helt topp (kebabsjapper, etc ...). ingen klining, eller "det som verre er". hold deg unna tyggis, alkohol og røyk (så lenge du klarer å holde deg). Altså de første to ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. april 2003 #11 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg nesten nettopp tatt ut min piercing etter 7 år. 1. det var ikke vondt å ta! Ørene var verre. 2. fikk ikke beskjed om at jeg ikke kunne gjøre noe av det som er nevnt ovenfor her. 3. isbiter er smart. 4.perleraden er intakt. Tok den ut frivillig. Savner den litt. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg hadde både i tunga og navlen, og måtte ta ut begge pga. allergi. Fikk store, røde, kløende 'rundinger' over hele overkroppen, og også på tunga (bortsett fra at de ikke klødde, heldigvis..) Da hadde jeg hatt dem i fem år, og ikke hatt noen problemer før det.. Savner tungepiercingen min jeg :cry: Og som myagi sa, ørene var vondere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. april 2003 #13 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg hadde både i tunga og navlen, og måtte ta ut begge pga. allergi. Fikk store, røde, kløende 'rundinger' over hele overkroppen, og også på tunga (bortsett fra at de ikke klødde, heldigvis..) Da hadde jeg hatt dem i fem år, og ikke hatt noen problemer før det.. Savner tungepiercingen min jeg :cry: Og som myagi sa, ørene var vondere! Jeg hadde en i brystvorten, måtte ta den ut da kroppen min ikke likte den. Og ja, ørene er vondere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linzi Skrevet 10. april 2003 #14 Del Skrevet 10. april 2003 Har hørt att vist du leker mye med "dobben" i tunga( rulle den langs tenna osv).. kan tunga dele seg til slutt.. hullet blit mer og mer utvidet og den rakner.. Slangetunge!!!!!!!!! Men da kan de jo bli mer action i sex livet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 10. april 2003 #15 Del Skrevet 10. april 2003 Damien sier: -Det var slett ikke vondt -Tungen hovnet opp litt og kunne ikke spise mer enn suppe på 2-3 dager(fordi jeg hadde besøk og jeg prøvde snakke hele kvelden...) -Har hatt den på 4 år nå og ingen problemer har dukket opp -Jeg leker ikke med den som mange andre gjør(vil ikke vise det) -Tok den ut for en stund(pga.jobben)men kunne ikke leve uten det -Corsodyl er godt å bruke for å holde det ren -Sex? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 10. april 2003 #16 Del Skrevet 10. april 2003 JEG HAR I TUNGA: Er superfornøyd har hadd den i ca 5 år Tannlegen min sier ikke noe om det tenne er fin. BARE IKKE LEK MED DEN,DA KAN DU ØDELEGGE TENNENE. Isbiter er superlurt Jeg har titan tror det var det, det heter Spiste samme dag som jeg tok den Har aldri vært plaget med den Liker den og typen min liker den nok veldig godt. Jeg synes det er litt sexy,og du viser den kun til de du vil skal se den (ELLER KJENNE DEN) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. april 2003 #17 Del Skrevet 11. april 2003 Har hørt att vist du leker mye med "dobben" i tunga( rulle den langs tenna osv).. kan tunga dele seg til slutt.. hullet blit mer og mer utvidet og den rakner.. Slangetunge!!!!!!!!! Men da kan de jo bli mer action i sex livet???? Og hvor har du hørt disse påstandene? Fra onkelen til moren til bestefaren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 #18 Del Skrevet 11. april 2003 Det gjør vondere å bite seg i tunga enn å ta piercing. Når du biter deg treffer du ganske sikkert noen nervetråder, men det gjør du ikke når du blir piercet. (skal hvertfall ikke gjøre det) Jeg har piercing i tunga, og både jeg og kjæresten er veeldig fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. april 2003 #19 Del Skrevet 12. april 2003 Bare sånn helt ut av det blå...hvorfor i all verdens navn og kjell-hcristian-rike skal dere ha piercinger i tunger, øyebryn og gud vet hvor? Navle kan være litt søtt, innrømmer det. Ører er vel greit nok, men i ansiktet og i diverse hulåpninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. april 2003 #20 Del Skrevet 12. april 2003 Bare sånn helt ut av det blå...hvorfor i all verdens navn og kjell-hcristian-rike skal dere ha piercinger i tunger, øyebryn og gud vet hvor? Navle kan være litt søtt, innrømmer det. Ører er vel greit nok, men i ansiktet og i diverse hulåpninger? Smaken er som baken - nemlig delt! Var det ikke slik det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå