Country Ass Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 For noen uker siden så gjorde jeg det slutt med kjæresten min. Vi hadde et avstandsforhold, og vanskelig for å finne helger der vi begge var ledige. Men vi hadde en del problemer... Så jeg brukte å prøve å snakke om det, da det begynte å bli ille. Han bare snakket seg bort, så ble problemet glemt. For noen uker siden, så var jeg lei. Jeg fortalte at vi hadde problemer, og hvis vi ikke fant ut av dem snart så ville ikke dette bli mye til et forhold. Og jeg sa at denne gangen fikk han ikke snakke seg bort. Jeg begynte å liste opp alt det jeg syntes var feil, så kunne han gjøre det samme etterpå. Da jeg var ferdig, fikk jeg et enkelt svar tilbake; du klager alltid på sexen! La meg forklare... Jeg vil ikke være en dukke som menn bare kan legge på rygg hver gang de føler for det! Greit nok at jeg har lyst, av og til, men ikke hver gang vi møtes! Vi fortsatte å diskutere, og han snakket seg bort. Jeg prøvde å få oss på rett kjør igjen, men han bare fortsatte. Så jeg sa at dette gadd jeg ikke mer. Hvis han skulle fortsette sånn så ville jeg ikke være sammen med han mer. ''Hva har jeg gjort?'', svarte han... Da svarte jeg etter en stund; jeg gidder ikke mer. Det er slutt. Og han svarte... Wait for it...; okei. Så, jenter og gutter... Er jeg den bitcha som jeg føler meg? Jeg føler at jeg er skikkelig slem, siden vi hadde vært sammen i to og et halvt år! Men jeg ville ikke ha det sånn. Vi hadde mistet all ''glansen'', så det var bare en ting igjen. Sex... Hvis jeg er slem, så vil jeg høre det! Jeg vil høre ærlighet. Og siden det ikke går an å stole på at man får et ærlig svar hos venner, så skrev jeg hele historien her.
Papirbit Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 De fleste gutter gidder egentlig ikke å være ærlige og ha dype samtaler, og det er sånn deres forhold ender. Tror at de trenger å bli brent en gang sånn at de skjerper seg for neste forhold. Jeg skjønner at han ikke vil snakke,jeg skjønner at han syns det er mas,men det er faktisk nødvendig å finne en løsning på et eventuelt problem, du er ikke bunnet fast til han og du kan faktisk forlate han. Skjønner ikke hva som er bitchy jeg,vil du ikke ha et forhold med fyren,så trenger du egentlig ikke det? Men en ting reagerer jeg på: "'Hva har jeg gjort?'', svarte han... Da svarte jeg etter en stund; jeg gidder ikke mer. Det er slutt. Og han svarte... Wait for it...; okei." Du sier at du ikke gidder mer,men likevel så håper du at han kommer til å fortsette å mase, Du sender her dobble signaler som han ikke skjønner. Han var sikkert redd for at hvis han fortsatte å mase så hadde du bare blitt enda surere. Men her ser vi også grunnen til at deres forhold er slutt: Kommunikasjonsnivået deres er på bærtur. Han skal trekke seg unna,snakke seg bort og anklage deg for å klage for mye,når dere ikke engang har løst problemet til å begynne med. Sånne gutter kan man ikke ha forhold med ,med mindre forholdet er helt ok. Nå som det er sagt,har jeg ikke mye erfaring med denne saken og dette er bare de tankene som slår meg inn først.
Steinar40 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 For noen uker siden så gjorde jeg det slutt med kjæresten min. Vi hadde et avstandsforhold, og vanskelig for å finne helger der vi begge var ledige. Men vi hadde en del problemer... Så jeg brukte å prøve å snakke om det, da det begynte å bli ille. Han bare snakket seg bort, så ble problemet glemt. For noen uker siden, så var jeg lei. Jeg fortalte at vi hadde problemer, og hvis vi ikke fant ut av dem snart så ville ikke dette bli mye til et forhold. Og jeg sa at denne gangen fikk han ikke snakke seg bort. Jeg begynte å liste opp alt det jeg syntes var feil, så kunne han gjøre det samme etterpå. Da jeg var ferdig, fikk jeg et enkelt svar tilbake; du klager alltid på sexen! La meg forklare... Jeg vil ikke være en dukke som menn bare kan legge på rygg hver gang de føler for det! Greit nok at jeg har lyst, av og til, men ikke hver gang vi møtes! Vi fortsatte å diskutere, og han snakket seg bort. Jeg prøvde å få oss på rett kjør igjen, men han bare fortsatte. Så jeg sa at dette gadd jeg ikke mer. Hvis han skulle fortsette sånn så ville jeg ikke være sammen med han mer. ''Hva har jeg gjort?'', svarte han... Da svarte jeg etter en stund; jeg gidder ikke mer. Det er slutt. Og han svarte... Wait for it...; okei. Så, jenter og gutter... Er jeg den bitcha som jeg føler meg? Jeg føler at jeg er skikkelig slem, siden vi hadde vært sammen i to og et halvt år! Men jeg ville ikke ha det sånn. Vi hadde mistet all ''glansen'', så det var bare en ting igjen. Sex... Hvis jeg er slem, så vil jeg høre det! Jeg vil høre ærlighet. Og siden det ikke går an å stole på at man får et ærlig svar hos venner, så skrev jeg hele historien her. Du har gjort helt rett utifra det jeg kan se av deres forhold. Men du skal ikke være helt sikker på at han har skjønt at du har gjort det slutt. Se ikke bort ifra at han kommer til å kontakte deg igjen som at ingenting har hendt. Men i mine øyne bør du se til å få avsluttet dette før jo heller. Du kaster bare bort tid og krefter på denne fyren. Og det er forøvrig ikke bare gutter som oppfører seg på denne måten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå