Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Har pga sykdom behov for muligheten til å kjøpe klær på postordre, hvilke fimaer kan dere anbefale? De jeg kjenner til er ellos, h&m, og sparkjøp, finnes det andre norske butikker i omtrentlig samme prisklasse, eventuelt noe over? (har ikke mulighet til å betale 5-600 kr for en bluse el)
Tusenfryd Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Jeg handler av og til på Ellos, H&M og Sportmann. Ikke alle klærne mine, men sånn innimellom. For bluser og topper og sånn, er det helt ok. Ja, jeg har da kjøpt bukser og sånn også. Linbukser og skjørt går helt fint. Det er forholdsvise sannferdige størrelser, og det som ikke passer, returnerer jeg. Synes dette funker helt utmerket. Jeg har også slått til på støvletter og sko (sandaler). Og jeg bor midt i Oslo, men orker slett ikke alltid gå i butikker av den grunn. Hennes & Mauritz Sportmann - som ikke bare har sportstøy, men undertøy og gensere etc. også. Ellos
Gry Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Bruk gjerne Sportmannannonsene på Kvinneguiden... Så tjener KG noen kroner også :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 hei damer :-) Har dere prøvd Green-House da.. Flotte feminine, rimelige klær :-) Du kan kjøpe på nett eller ha ett home-parrty.. Kjempegøy med veninner og klær :-) De har strørrelser fra str 36-52 og de som er 52 er ikke mindre kvinnelig e ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Glemte jo den http://home.c2i.net/elinvangfalk/green-house.html
Tusenfryd Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Bruk gjerne Sportmannannonsene på Kvinneguiden... Så tjener KG noen kroner også :-) Bra, Gry, jeg lette etter den da jeg skrev innlegget, men den var ikke her akkurat da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå