Gjest odisi73 Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Her kan du fortelle om noe du har vunnet. Det kan være alt i fra en liten gevinst til en stor. Det kan være en sjokolade,eller en rettsak eller kanskje noen har vunnet i lotto, eller har du vunnet et veddemål?
Gjest Sobril Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg vant en mobil i amobils julekalender en gang. Solgte den for 3500,-
Torepop Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Barneskolen vant jeg en Løvenes konge dvd. Utenom det har jeg vunnet på flax lodd. 500.- 25.- 25.- 25..- 25.- og sånn fortsetter det..
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Jeg vant faktisk ukens konkurranse her på kvinneguiden en gang, første gang jeg deltok Hadde ikke fått med meg noe ting, plutselig bare dukken det opp en ukjent pakke i posten.
Gjest Bobler Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Jeg vinner alltid i stein saks papir Nei, ytterst sjeldent at jeg vinner noe. Deltar hele tiden, men vinner ikke.
Gjest Gagaen Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Jeg er ikke kjent for å ha vinnerlykke akkurat men har vunnet noen QUIZ Dog uten premiering ... Ellers er min liste over gevinster ; et pledd , en brødrister og en pulsklokke + noen smågevinster i lotto .
Masi81 Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Jeg har vunnet på vinlotteriet på jobben noen ganger, ellers er det dårlig med vinnerlykke her gitt.
sebra Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Vant en cd fra radio oslo en gang for mange herrens år siden hehe... Også vant jeg en kostyme konkurranse på barneskolen en gang
HedvigR Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 (endret) Jeg vant en ipod for mange år siden, det var ganske så greit :D Ellers ikke særlig, bortsett fra diverse quizer. Og da går det jo gjerne i godteripremier Edit: Åå, jeg vant jo et pepperkakehus i det årlige pepperkakehuslotteriet vi pleide å ha på barne- og ungdomsskolen Endret 3. august 2012 av HedvigR
liv Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 7000kr på lotto er den største gevinsten. Da jeg var liten vant jeg på romjulsbasar, akkurat det samme jeg hadde fått til jul
Feminist1 Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Vant en gang en nassenøff kosebamse da jeg var 5år ca. på et marked eller noe sånt som var utenfor det lokale senteret. Også var jeg på Kiel fergen og vant en ny tur
yes2yes Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 Jeg har vunnet en mengde tennis-turneringer rundt om i land og vær, og med tilhørende troféer og medaljer, i tillegg til 50 kroner på en spillautomat, en stor bamse og sjokoladepakke i en fornøyelsespark og noen Digimon-klistremerker på barnskolen. Vinnene i fornøyelsesparken har jeg forøvrig ikke meg selv å takke for, og utenom de overnevnte så er jeg ikke materielt heldig på vinnerfronten.
sofie777 Skrevet 3. august 2012 #13 Skrevet 3. august 2012 (endret) Første gang jeg var på basar vant jeg mange premier. Dette var for 20-25 år siden og jeg har tingene fremdeles. Det var et par skåler og noe nips i blå-hvit "porselen". Liker nips i små mengder. Jeg har vunnet et smykkesett til verdi over 1000. Jeg har vunnet mange turer men diverse danskebåter, av den typen 1000 stykker vinner. Alle var i perioden da jeg bodde i Oslo-området og var arbeidsledig, så det var greit å komme seg bort litt. Jeg har vunnet større premier på Flax, som 1000, også når jeg var arbeidsledig. Den dyreste premien kom også i den perioden. Et Pioneer-surround-anlegg med DVD-spiller til verdi over 10.000 kroner. Jeg hadde bare et dårlig brukt hotell-tv akkurat da, så kontrasten var stor. Jeg fikk ikke kjøpt mange filmer, men en sjappe rett i nærheten leide ut filmer til 25 kroner døgnet og det hadde jeg råd til, så så mange filmer i den perioden. Den siste premien var for bare noen uker siden, da vant jeg over 5000 i Extra. Og siden jeg hadde fått en liten restskatt i år, så ble dette en erstatning for de pengene jeg har fått tidligere år (første år med restskatt). Kort sagt kan jeg si at jeg har mer hell i spill enn i kjærlighet. Endret 3. august 2012 av sofie777
Gjest odisi73 Skrevet 3. august 2012 #14 Skrevet 3. august 2012 Så mye gøy dere har vunnet. Jeg må bare fortelle om naboene mine fra tidlig 80 tallet når jeg gikk i første klasse tror jeg. De hadde en sønn som pleide på lørdagene å levere tippekupongene som det het da. Men det de ikke viste var at han pleide å hive dem og kjøpe is og sjokolade for dem. Men en lørdagskveld satt han i armkroken på pappen sin og spiste på denne sjokoladen som han kjøpte for tippepengene mens faren så på tipperesultatene. Der vant faren tolv rette og jublet i været,sønnen stanset momentant og gomle sjokolade og da skjønte faren at kupongene ikke var levert inn Det stod et stort stykke i lokalavisa og naboene snakket og fniste og lo av dette i mange år. Tenk for en uflaks
Gjest Lille-pus Skrevet 3. august 2012 #15 Skrevet 3. august 2012 Vinner veldig sjelden, med unntak av en 50-lapp om jeg plukker med meg et Flaxlodd. Med unntak av disse småpremiene har jeg vunnet noe 2 ganger. En farveleggingsbok da jeg var 4-5 år, og en iPhone for 1 1/2 år siden (fotokonkurranse)
Despicable Me Skrevet 3. august 2012 #16 Skrevet 3. august 2012 (endret) Når jeg var 10 år vant jeg boken 'Per Pusling' i en tegnekonkurranse. Har også vunnet en Ole brumm film og 10-50 kr på Flaxlodd og noen kroner på lotto, men ellers er det lite til vinnelykke på denne dama Ellers får jeg mange email daglig der jeg har vunnet muligheten til å vinne premier :gjeiper: Endret 3. august 2012 av SpeltLompa
K.B.E Skrevet 3. august 2012 #17 Skrevet 3. august 2012 Vant en gang lydboken "Brødrene Dal og mysteriet om Karl X11s gamasjer" i en spørrekonkurranse. I mai vant jeg stor stratos sjokolade i en konkurranse mot en lærer fra folkehøgskolen.
kaffemor Skrevet 3. august 2012 #18 Skrevet 3. august 2012 Var en periode jeg deltok i en del konkurranser og vant overaskende mye! Husker jeg vant "flink pike" konkurransen i Detnye og vant gavekort på et undertøysmerke på 1000kr. Ellers har jeg vunnet endel hudpleieprodukter og andre gavekort.
Gjest Mary-Cherry Skrevet 3. august 2012 #19 Skrevet 3. august 2012 da jeg gikk på barneskolen vant jeg en rompetaske. ellers har jeg vunnet noen tusen i lotto. ikke mye men litt.
Gjest Blubberella Skrevet 3. august 2012 #20 Skrevet 3. august 2012 Jeg har alltid vært veldig glad i konkurranser og sendt inn nesten alt av kryssord og konkurranser jeg kommer over, så helt siden jeg var tenåring har jeg vunnet utrolig mye rart. Jeg har roet meg litt nå, men noe av det jeg har vunnet opp gjennom årene er: Alessi-vannkoker (verdt ca 1000 kr), høyhælte damestøvler fra Viking, oppblåsbar rosa cadillac, ei eske med sjokolade for 500 kr, polaroidkamera, ei hel eske pocketbøker, diverse sexleker og fjas fra Rosa Kanin, en rugbyball, diverse t-skjorter og et sett som besto av en The Grinch genser og en sprettball med lys i. Har også vunnet noen smågevinster på flaxlodd og Extra. Siste gevinst var 500 kr på et flaxlodd. Har nok vært veldig heldig, men så har jeg jaggu vært ivrig å delta i konkurranser også. Har vel følt meg mer heldig i spill enn i kjærlighet, men nå ser det ut til å ha blitt omvendt og det skal man jo ikke klage på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå