Gå til innhold

Hvordan formulere en ny søknad når jeg akkurat har begynt i ny jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Håper noen her kan hjelpe meg litt, hodet mitt står helt stille på dette området i dag.

Kan begynne å skrive litt om bakgrunnen min. Jobbet på matbutikk fra jeg var 13 år. Da jeg ble 17 ble jeg ass.butikksjef, og som 19 åring ble jeg butikksjef. Sluttet som 21 åring i februar i år, pga at jeg trengte nye oppgaver og utfordringer. Jeg elsket denne jobben, men ble mobbet ut av en ansatt, så det fikk meg til å tenke om jeg ville noe annet.

Jeg fikk jobb i en interiør butikk, begynte i februar. Som butikksjef. Jeg mistrives veldig og har dårlig kontakt med sjefen min (ikke fordi jeg er vanskelig, men han er ikke på jobb for å gjøre en jobb, han hever lønn.) I tillegg så er det nesten 1 times kjøring hjemmefra til jobb, hver vei. Det er jeg også lei. Det er også ufattelig lite trafikk på senteret butikken er i, så føler jbben ikke gir meg noe. Arbeidstiden liker jeg heller ikke, 10-18 blir helt feil for meg. Til aller sist er jeg veldig lei kunder, og oppførselen deres. Det er med andre ord lite som gir meg lyst til å prøve å fortsette.

Har også fagbrev i salgsfaget.

Har nå lyst til å søke på ny jobb, men veit ikke hvordan jeg skal formulere en søknad, siden jeg ikke har hatt denne jobben så lenge. Noen som kan hjelpe meg?

Anonym poster: 0b3dd885c1d9cdfefa7837f140b85fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...