Trolll Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Hei! Jeg sliter voldsomt med at det er kaldt på lesesalen min, og som en følge av dette går jeg i store gensere og trange jeans med longs under hele året rundt. Nå har det seg slik at jeg egentlig er ganske pæreformet. Jeg har smal midje, men større lår og rumpe. Denne looken med store gensere gjør meg altså ganske så firkantet, men ettersom jeg er så frossen av meg, ender jeg alltid opp med denne typen klær. Jeg lurer derfor på om noen har noen tips til varme antrekk som er litt mer flatterende for midjen? Jeg klarer ikke å holde varmen når jeg bruker skjørt, dessverre, til tross for både en og to ullstrømpebukser, så har mest tro på antrekk med bukse. Jeg leter etter tykke cardigans som har litt "dressjakkeform" (litt innsving i livet), men det er jo plent umulig å finne. Noen som har noen tips til andre konkrete plagg jeg bør se etter, eller bilder til inspirasjon?
lille..trille Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg har ganske pærete pæreform selv, og bruker gjerne et tynt belte i midjen på blazere og sånn for å vise at jeg ikke er firkantformet.
Loveliving Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg ville kanskje ha gått for en tight, eller en bukse hvor bena dine ser rette ut. Og hatt en tynnarmet genser og evt poncho over der? Poncho http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/gensere/rut-mfl-540/alice-poncho-540603-95/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/gensere/vila-479/somila-knit-poncho-480047-83/
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg er også frysepinn med litt pæreform, og jeg går i smale bukser og tynne ullgensere hele vinteren. Veldig greit, fordi det også lett kan gjøres penere med smykker o.l. Bruker en silketopp under, det synes jeg holder bedre på varmen enn bomullstopper. Blir det også for kaldt, bruker jeg et sjal over skuldrene på lesesalen. Anonym poster: 40471886b208c2127ffeef2c79bc5e87
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Jeg ville også, som hun over meg, gått for flere lag med tynne ullgensere. Kjøp gjerne ensfargede som du pynter med smykker og skjerf. Jeg ville også prøvd meg på litt lange cardiganer, men da er det viktig at du bruker belte i livet (enten et tynt belte som du kjøper i tillegg, eller cardiganer som kommer med knytebelte) for å markere midjen. Anonym poster: 370f8ffd023357c7c14d714600ba93d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå