Gå til innhold

Male soverommet eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt ny leilighet og hvor soverommet er malt hvitt. For å få utnyttet mest mulig plass til skap så har jeg valgt å henge skap over sengen. Jeg har høye dobbeltskap på hver side av sengen også har jeg fire mindre skap på veggen over sengen. Skapene er hvite og enkle.

Det er litt kjedelig med et helt hvitt rom synes jeg, så har tenkt på å male. Tenker på å male en av veggene, og synes da det er naturlig å male veggen over sengen. Det som er litt bra med det hvite idag er at veggene og skapene går i ett på en måte. Dersom jeg maler en kontrastfarge på veggen over sengen, så vil kanskje skapene bli for dominerende? Hmm er så usikker. Kanskje bør jeg heller male en annen vegg eller kanskje alle de tre andre veggene i stedet? Vinduet er på den veggen som går i lengderetningen med sengen og vender mot sør/vest om det skulle ha noe å si.

Noen som har noen synspunkter eller erfaringer å dele? Tar gjerne imot fargetips også. Håper på hjelp eller så blir det nok ingen maling kjenner jeg meg rett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å henge opp en gardin, dynetrekk eller noe annet med farge slik at du ser skapene på en annen måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...