Gå til innhold

Staffordshire Bull Terrier, har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Raggariddim
Skrevet

Hei alle på KG! :)

Jeg og sambo har ei lita staffe tispa på 4,5 mnd på 10kg, å jeg kunne aldri tenkt meg en bedre hunderase eller hund som hu! Hun er rett og slett herlig, kosen, leken, vilter men rolig! Elsker fangekos men og vill rasing, hun elsker å gå tur, elsker å lære noe nytt og hun lærer det rimelig kjapt! Men hun elsker også å sove i sofaen eller senga sammen med oss, ja, vel jeg trur nå hun elsker det meste, hun er ei gla lita valp som jeg forguder <3

Her er ett bilde av henne, og om noen som ikke vet hva farge kombien heter så heter det Brindle :) "tigerstripet" med hvit bryst :)

Å får dere som har staffe, legg ved bilde da :)

Hun lyder navnet, Rebell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hund, men ville bare si at din var utrolig søt :)

Skrevet

Vi har staffe på snart 3 år, fantastisk rase! Dessverre begynner den å bli veldig populær (spesielt etter amstaffen ble ulovlig), og det er mange som anskaffer seg rasen uten å vite nok om sosialisering, mosjon etc.

Jeg legger ikke ved bilde, men min er fryktelig lik din, med hvitt bryst og brindle. :-)

Skrevet

Jeg har en hann staff på snart 2 år! Han er rød med svart "maske". Kunne ikke tenkt meg en bedre hund <3

Skrevet

Jeg har en staffe på 9 år - hun er svart med hvitt bryst. Og så begynner hun å bli litt grå i "barten"... gamle, vakre hunden! Veldig fin rase, ja :)

Skrevet

Kompisen min har en som har prikk lik farge som Rebell :)

Verdens blideste, søteste og snilleste. Og utrolig smart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...