Gjest Maria Roshan Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Hei! Jeg har for ca 1 mnd siden gifted meg, og bor i utlandet sammen med mannen og svigemoren min. Men for tiden passer svigermoren min på den 3år gammel barnebarnet sitt som helt openbart bruker henne. Så fort mannen min er ute av huset forlanger han å bli maten, vugget til søvne og vil også nå etter hvert ha bryst. Det har nå blitt mye verre pga han slår voksene som barn.......tisser både inne og ute. Og jeg har selv opplevd å bli spyttet og slått. Så derfor bestemte jeg meg for å snakke med foreldrene hans. men de viste ikke noe innteresse, og mente at dette bare var personligheten hans
claims Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Var hos en venninne som hadde en unge på 4år som slo osv.. han stakk meg med et sverd i magen, så ble jeg drit førbanna fordi det gjorde vondt.. Så jeg gikk på kjøkkende å hente mæ en flaske kepsjup, spruta en dæsj i brødposen å lot han stikke meg på nytt.. hoff syntes synd i han xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå