Gå til innhold

Jeg skal tatovere meg når jeg fyller 18 i februar neste år, men lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 17 år som fyller 18 år i februar. Jeg har alltid vært VELDIG fascinert over tatoveringer og har allerede spart opp en del penger til min første tatovering, som ganske sikkert blir tatt kort tid etter jeg har fylt 18 år. Jeg har også funnet tatovøren jeg vil tatovere meg hos, ettersom jeg har tatt x antall piercinger hos henne + min mor har tatovert seg hos henne. Stoler maks på henne ettersom hun tatoverer utrolig bra. :-)

Det jeg skal tatovere er "Hell is empty and the devils are here". Høres nok blodharry ut for noen (det gjør vell generelt tatoveringer også), men det er et sitat som gir veldig stor mening for meg (for å ramse opp i korte trekk, jeg har slitt enormt psykisk siden jeg var 13 år gammel, og sitatet har noe med de psykiske problemene mine å gjøre). Jeg vil tatovere den langs ribbebeina, nedover mot hoftene (altså i tre linjer, om dere skjønner). Skriften har jeg funnet og det er tykke bokstaver, og tatoveringen blir forholdsvis stor.

Siden jeg ikke enda har fylt 18, kan jeg da sende en skisse til tatovøren på mail og høre om pris? Hun har skrevet på nettsiden sin at hun kan gi en nøyaktig pris om hun får nøyaktig beskrivelse + skisse på e-post. Men om jeg da skriver at jeg er 17 år, men fyller 18 i nærmeste fremtid og da ønsker å tatovere den, kan hun da gi meg en pris nå..? Ettersom jeg helst vil vite den nøyaktige prisen, slik at jeg er sikker på at jeg har spart opp nok penger. :-) Sikkert et veldig dumt spørsmål, men vil nesten spørre noen før jeg sender mailen. Tusen takk for eventuelle svar. :-)

Anonym poster: 70a5faec6f8d00ab4e58250d269d51f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send mailen, du! Hun er den eneste som kan svare deg, og kan aldri tenke meg at noen som lever av å selge tjenestene sine synes det er rart med en prisforespørsel. :)<br /><br /> Anonym poster: da54009d34b8e97b79253fceaeeb3ec9

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :-) Er bare redd hun ikke vil ta meg seriøst, ettersom jeg ikke er gammel nok til å ta selve tatoveringen enda. Men forhåpentligvis er det ikke et stort problem å gi meg prisen på den i det minste. Igjen takk! :-)

Anonym poster: 681dc78ae0a21596e11b73673d64fd2b

AnonymBruker
Skrevet

jeg pleier ikke skrive alderen min når jeg vil ha en ca pris. pleier ikke skrive noe om meg generelt. bare si ejg vil ha sånn å sånn ,der å der. farge el ikke. hva blir ca pris. da får du et svar. enkelt å greit.

Anonym poster: 54f1b5059fb67e4953ba6dc4eb5f6530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...