Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg vil ha håret mitt løst bak på en måte, med fletter i stedet for tiarra. litt sånn flatt liksom, noen som har sett dette noen sted og som kan sende meg link til ett bilde med en slik frisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Har du vært innom en frisør og kikket i bøkene de har ?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei. Jeg vil også ha håret "flatt". Fant ut at jeg skal stelle det selv. Alle brudene jeg har sett har vært finest både på hår og sminke når kvelden har vært nesten slutt, for da har det blitt mer naturlig etter litt klemming og dansing. Skal farge det etpar uker før, og vaske det dagen før, så det roer seg litt. Men hvis du vil gå til frisør, så finner du en og tar en prøvetime,kanskje du skal ta med fotoapperat også. Så kan du forklare og hun kan teste litt forskjellig. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå