Gjest Tule ikke i log Skrevet 15. februar 2004 #1 Skrevet 15. februar 2004 hei det har vert mange tråder her om det porsoner som ikke skulle hat barn. jeg syns det er interessant men kasn vi teste om noe er det, jeg mener det blir vanskelig. vi må spørre om vi har tester som kan gjøre det og svaret blir der nei, de tester som brukes i dag og av barnevern er ikke gode personlighetstester er ikke bra og skaene blir i grad pedagogisk vissvass, jeg vil legge ut denne artikkelen http://www.nkmr.org/skal_foreldre_vurderes.htm det er klart at det er vanskelig og vurdere, men det er klart tester som ikke ville kunnebli brukt i psykiatri ellers blir brukt ibarnevern det som skjer er at sakene blir omstridt og det er ikke snålt en iq test wais test er ikke god jeg vet fra psykiatrien at de ikke er pålitelige det er rart at psylkliaterene ibarnevenret bruker dem de er spekulative du kan få en reslutat som ikke er bra ved en slik test og du kan teste evnene men det er vanleig og få en begruunnelse det er ikke no og bruke i psykiatrien og bruke dårlig resultat i iq til og si at en person er psykisk utviklingshemmde i barneverska er det altså mulig det du kan tester er nå iq og noen evenr på en person men det er vanskelig og teste om den kan ha barn, du kan finne diagnoser som tar fra en person viktige evner med det og ha barn men vis du ikke har diagnose så har du ikke noe og dømme det er og slik at de ndel diagnoser er det forskejllige grader noe n kan taseg av barn og noen ikke jeg tror det uansett er vnaskelig og si at noe nikke skal ha barn ute nog se på vordan de fungere med barna i praksis jeg tror vi skal se på denne artikkelen og se va som er forledrenes oppgaver jeg tror det nbeste er og hjelpe og lede forledre slik at de kan ta om barna de ahr jeg tror det ike går a og fin tester som kan vise om noe n ikke kan ha barn hilsen
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Unnskyld meg men dette innlegget ble for slitsomt å lese. Det må da være irriterende å skrive lange og givetvis bra innlegg, som noen ikke orker å lese pga mye (slurve) feil.
Dina Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Tule skriver alle sine innleggg med "samme språket"...! Jeg vil tippe hun har dysleksi, og det kan man jo ingenting for selv.... Dina
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Nei det kan man ikke. Men det er jo dumt at folk ikke orker å lese det man skriver. Lære seg å sette punktum må jo kunne gå an....?
Dina Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Nei det kan man ikke. Men det er jo dumt at folk ikke orker å lese det man skriver. Lære seg å sette punktum må jo kunne gå an....? Det er jeg enig i.....!
Totalya Skrevet 17. februar 2004 #6 Skrevet 17. februar 2004 Synes det er værre å lese kritikken på skrivefeilene enn å lese selve innlegget jeg da! Det er jo bare kritikk. og ingen svar. Det kan dere spare dere synes jeg! Det er bedre om dere lar være å svare i det hele tatt, når det eneste dere gjør er å rakke ned på andre!!! Synes Tule er innmari tøff som tør å fortsette å komme med innlegg når enkelte angriper på denne måten! For meg er det viktigere om foreldrene har sosial inteligens og empati (EQ), enn hva IQ'en deres ligger på. Vil tro at resultatet av en IQ test er avhengig av dagsform, og hvilke spørsmål du får i akkurat den testen. Har prøvd noen av disse testene som av og til står i avisa, og hadde av og til ikke sjans på den som skulle være enkel, men kunne ta de vanskelige så lett som bare det. Neste dag klarte jeg ingen, og av og til bare den første. Så jeg tror endel IQ testresultat er avhengig av tilfeldigheter, og bør derfor ikke være avgjørende for om noen er gode foreldre eller ikke. Mye avhenger jo av hjelpeapparatet og familien rundt også!
Gjest Tule ikke i log Skrevet 17. februar 2004 #7 Skrevet 17. februar 2004 Synes det er værre å lese kritikken på skrivefeilene enn å lese selve innlegget jeg da! Det er jo bare kritikk. og ingen svar. Det kan dere spare dere synes jeg! Det er bedre om dere lar være å svare i det hele tatt, når det eneste dere gjør er å rakke ned på andre!!! Synes Tule er innmari tøff som tør å fortsette å komme med innlegg når enkelte angriper på denne måten! For meg er det viktigere om foreldrene har sosial inteligens og empati (EQ), enn hva IQ'en deres ligger på. Vil tro at resultatet av en IQ test er avhengig av dagsform, og hvilke spørsmål du får i akkurat den testen. Har prøvd noen av disse testene som av og til står i avisa, og hadde av og til ikke sjans på den som skulle være enkel, men kunne ta de vanskelige så lett som bare det. Neste dag klarte jeg ingen, og av og til bare den første. Så jeg tror endel IQ testresultat er avhengig av tilfeldigheter, og bør derfor ikke være avgjørende for om noen er gode foreldre eller ikke. Mye avhenger jo av hjelpeapparatet og familien rundt også! hei jeg vil si litt om iq tester fint at du støttet. Jeg har ikke dysleksi og har motoriske skrivevansker og det går litt fort npoen ganger. når det gjelder eb iq test så består den av følgende en kunnskapstest som ahr mange spørsmål og forkskjellige ting en huskedel som går på og huske ting en regnedel en asosiasjons del en noen puslespilloppgaver jeg har tat en test da jeg var liten jeg har og tat en nevropsykologisk test på den første har jeg en iq på hundre og fire vis du skulle ha litt kunnskap burde du se på den store iq testen i høst de i avisene er litt rare det som er viktig er at en iqw test i seg selv ikke er mye, de må teste opp mot en diagnose og dagsform har mye og si den sokm tester må også vurdereting foreksmelp diagnose og form en del oppgaver kan blir rare for en pasient lider av noe. sist jeg ble testet var det av en asisten sykologen vurderte resultatene etter det viktigste er sosialinteligens og den testes ikke jeg ble testes fordi jeg skulle settes mot en diagnose hilsen
Totalya Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 vis du skulle ha litt kunnskap burde du se på den store iq testen i høst de i avisene er litt rare det som er viktig er at en iqw test i seg selv ikke er mye, de må teste opp mot en diagnose og dagsform har mye og si den sokm tester må også vurdereting foreksmelp diagnose og form en del oppgaver kan blir rare for en pasient lider av noe. sist jeg ble testet var det av en asisten sykologen vurderte resultatene etter det viktigste er sosialinteligens og den testes ikke jeg ble testes fordi jeg skulle settes mot en diagnose hilsen Hei! Mener selvfølgelig ikke at de testene som står i avisa er "avgjørende", ville bare få fram at av og til kan tilfeldigheter spille inn på resultatet.
Gjest care Skrevet 17. februar 2004 #9 Skrevet 17. februar 2004 Det er ikke sjeldent at biologiske foreldre blir testet i barnevernsaker.
Tule Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 Hei! Mener selvfølgelig ikke at de testene som står i avisa er "avgjørende", ville bare få fram at av og til kan tilfeldigheter spille inn på resultatet. hei jeg er helt enig det er bra ville bare få fram vordan det er hilsen
Tule Skrevet 17. februar 2004 #11 Skrevet 17. februar 2004 Det er ikke sjeldent at biologiske foreldre blir testet i barnevernsaker. hei jeg vet det og det er felt jeg syns det er det ike sant de sier ikke mye man har har mer igjen med og se på vor foreldre samkjøærer med sit barn til daglie og se vordan de takler ulike ting hislen
Tule Skrevet 22. februar 2004 #12 Skrevet 22. februar 2004 hei vil bare kommentere litt, jefgser at det er mange svar, det viktige er at en iq test og en personlighets test ba<re kan si inteligente evner og diagnoser, det er vanskelig og si va en diagnose ka ngjøre med en person og det er mange utgaver. det er vanskelig og gå ut fra noe før. masn må se på¨samkvemmet mellom foreldre og barn for og se om de kan fungere det er vanskelig og på forhånd si om noen ikke kan ha barn, viss foreldre ikke kan fungere ordtlig kan de og se i de ikke kan gi banet alt det trenger og søke hjelp for ohg få tilfredstilt det, det er viktig og tenke at det at foreldre er mindre inteligente ikke nødvendigvis behøver ogbety at de ikke har evner nok vis de ser det som er problemet går det hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå