Gå til innhold

Har noen sett avataren min!?

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Pokker altså, jeg trykket rundt på profilen min og nå er bildet mitt borte. Jeg har det ikke på pc'n lengre og aner ikke hvor jeg finner det. Er det noen som husker hvordan den så ut, og som vet hvor det bildet kan finnes? Dette var som å miste en del av meg selv :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det denne det er snakk om?

post-48271-0-89643800-1343941551_thumb.j

• Liker 1
Skrevet (endret)

Raindrops da! Haha neida :fnise: Men skjønner hva du mener :) Det bildet er så Raindrops!

Hm, nei dessverre. Det er ikke slik at avatarer man har blir lagret på KG et sted da? Vet ikke så mye om sånt jeg :)

Let i papirkurven?

Edit: yes2yes reddet deg!

Endret av Dreamdrops
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Er det denne det er snakk om?

post-48271-0-89643800-1343941551_thumb.j

Jeg tror jeg elsker deg! :gjeiper:

Edit: Nå så jeg at det bare var å google raindrops kvinneguiden, så kom det som første treff på bildegoogle, jeg er ikke så smart som jeg liker å tro :fnise:

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg tror jeg elsker deg! :gjeiper:

Edit: Nå så jeg at det bare var å google raindrops kvinneguiden, så kom det som første treff på bildegoogle, jeg er ikke så smart som jeg liker å tro :fnise:

:fnise:

Skrevet

Gleden er på min side.

Og dersom noen med liknende problem skulle lese tråden ei gang, så vil jeg anbefale å søke opp brukernavnet sitt og 'kvinneguiden' i samme søk på google.com, og se om bildet dukker opp. Da dukker det gjerne opp i miniatyrversjon, så man lagrer bildet til datamaskinen og kan herfra benytte googles 'bilde-søk-funksjon' til å se om søkemotoren finner det samme bildet i andre størrelser rundt om på internett.

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror jeg fikk et lite anfall av panikk :bond::ler:

Gjest Raindrops
Skrevet

Gleden er på min side.

Og dersom noen med liknende problem skulle lese tråden ei gang, så vil jeg anbefale å søke opp brukernavnet sitt og 'kvinneguiden' i samme søk på google.com, og se om bildet dukker opp. Da dukker det gjerne opp i miniatyrversjon, så man lagrer bildet til datamaskinen og kan herfra benytte googles 'bilde-søk-funksjon' til å se om søkemotoren finner det samme bildet i andre størrelser rundt om på internett.

Lurt!

Jeg skal iallefall ha min lagret på maskinen fra nå av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...