Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 http://i120.photobuc...08-02183545.jpg http://forum.kvinneg...27388_thumb.jpg http://forum.kvinneg...31460_thumb.jpg
Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Utfordring til alle dere! Tør dere? Er dere modige nok til å vise frem ben med sokkesandaler?
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 her er mitt bidrag! unnskyldning: jeg måtte ha "crocks" da jeg jobbet på barneskole! det ble litt dårlig plass til sokk rett oppi sandallan da, for den er størrelse 34 legg merke til pynten på skoen da! tok på en av hver sandall jeg da! sokkene strikket farmor midt på 80-tallet, så de er kvallitet kan man si! hehee.....
Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Stilig! Skikkelig pippi langstrømpe jo :hoppendeglad: :hoppendeglad:
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 så fint! likte crocsene best. det kledde du! åååh takk! jeg tror jeg skal gå med dem til en kjole i morgen Stilig! Skikkelig pippi langstrømpe jo :hoppendeglad: :hoppendeglad: jaujau!! hadde sokkene oppetter leggen på et bilde, men synes det ble litt penere å brette dem ned. akkuratt som vi kule gjorde på 90-tallet med gummistøvlene
Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Legger inn mitt på nytt, altfor lite bilde oppe.
Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 hadde sokkene oppetter leggen på et bilde, men synes det ble litt penere å brette dem ned. akkuratt som vi kule gjorde på 90-tallet med gummistøvlene Jeg tror jeg må kjøpe meg noen skikkelige seiler støvler igjen. Hvite eller blå?
Gjest Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 åååh takk! jeg tror jeg skal gå med dem til en kjole i morgen Gjør det! I hvert fall om det er en skikkelig pyntekjole Pynt de helst med Ole Brumm og Donald Duck-figurer.
Gjest Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Jeg tror jeg må kjøpe meg noen skikkelige seiler støvler igjen. Hvite eller blå? Blå!
Dricka Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 jammen bra jeg skal ta synstest i morgen...Gleder meg til å bli stilsikker igjen!
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 (endret) Jeg tror jeg må kjøpe meg noen skikkelige seiler støvler igjen. Hvite eller blå? blåååå! Gjør det! I hvert fall om det er en skikkelig pyntekjole Pynt de helst med Ole Brumm og Donald Duck-figurer. jaaaaa! vil du gå på date med meg da? Endret 2. august 2012 av NozMonster
Gjest Urr Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Hvorfor ikke hvite? Da jeg var 10 skulle alle ha hvite..
Gjest NozMonster Skrevet 3. august 2012 #14 Skrevet 3. august 2012 de fleste hadde blå rundtomkring her jeg bor men om det er hvite som er det "kuleste" der du bor og du kjøper blå, så er det bare et bevis på at du er tøff og anderledes
Gjest Urr Skrevet 3. august 2012 #15 Skrevet 3. august 2012 de fleste hadde blå rundtomkring her jeg bor men om det er hvite som er det "kuleste" der du bor og du kjøper blå, så er det bare et bevis på at du er tøff og anderledes Blå var ett symbol på at mor og far bestemte... ikke så kult det akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå