Aelwyn Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Dere har sett kjolen med flerfarvet broderi Her: MEN, så er den med ensfarvet her: Og kjolen er i Ivory... (Bare jeg som lurer, må jo ha noen alternativer til KJOLEN som jeg fant tidligere... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ville valgt ensfarget. Det var stilig med kontrasten og så liker jeg ikke dill dall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Den var råflott med ensfarvet broderi... Litt søt med flerfarvet, hvis du skjønner... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Den var rå flott med ensfarvet broderi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Begge er fine, men jeg likte best flerfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Her ser dere hele kjolen i ensfarvet sort: fremme: Bakfra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg sytes det fler fargete var finest. Den svarte ble litt hard syntes jeg. Fler f er veldig søt og romantisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg likte den flerfargede best jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Synes den enfargete var finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. februar 2004 #10 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg synes den flerfargede var finest. Den sorte passer nok besst om man har en litt røff stil og skal ha et litt "røfft" bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #11 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg er enig med augustbrud. Finest med flerfarget, hvis duikke er typen med masse tattoer, piercet tunge og "hanekam....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 16. februar 2004 #12 Del Skrevet 16. februar 2004 Flerfarget er flottest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. februar 2004 #13 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg synes den blir finest med sort broderi. Er ikke så glad i "dill" og synes den blir litt for søt med farget broderi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. februar 2004 #14 Del Skrevet 16. februar 2004 den med sort broderi så litt "billig" ut...Farget var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. februar 2004 #15 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes svart ble litt hardt, så jeg likte flerfarget best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 16. februar 2004 #16 Del Skrevet 16. februar 2004 Du er sommerbrud, da ville JEG ha valgt den flerfargede utgaven, fordi den er mer sommerlig i fargene. Hadde jeg vært vinterbrud, hadde jeg muligens valgt den ensfargete. Den sorte er mye mer markant, og KAN da vekk fokuset fra selve kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 16. februar 2004 #17 Del Skrevet 16. februar 2004 Du er sommerbrud, da ville JEG ha valgt den flerfargede utgaven, fordi den er mer sommerlig i fargene. Hadde jeg vært vinterbrud, hadde jeg muligens valgt den ensfargete. Ja, kan være enig i dette. Men den flerfargede kjolen er litt for søt for meg. Den sorte var tøff og passer meg bedre. Men nå kjenner jo ikke jeg deg så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #18 Del Skrevet 16. februar 2004 Flerfarget ble for sukkersøtt for min del. Ensfarget var tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2004 #19 Del Skrevet 16. februar 2004 Den første med flerfarget broderi var absolutt finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. februar 2004 #20 Del Skrevet 16. februar 2004 Hadde den ensfargete vært i en annen farge enn svart, hadde jeg likt den best. Finnes den i andre farger enn svart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå