Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hopplaaa!

Jeg har lys lys hud, selvbruning fungerer ikke på meg. Har likevel lyst på litt ekstra glød og farge før fest. Lurer på om noen har noen greie kremer på lur, som man kan smøre inn f.eks. ben med? Snakker om kremer man kan skylle av om kvelden, som ikke er "permanente" eller hva jeg skal kalle det.

Endret av Miah
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg har en sånn. Tror den er fra ModelCo.<br /><br /> Anonym poster: 7f65c49ba0b62fff11f157ae5f7bc26a

Skrevet

glominerals har en spray som er ganske grei. Man slipper alt glitteret som er i andre slike kremer eller oljer (disse smitter også av på klær ol). Men siden den er i sprayform må den jobbes litt med for å få et jevnt resultat.

Skrevet

Jeg digger sprayen fra Modelco.

Skrevet

Hei :)

Jeg har som deg veldig lys hud, og god erfaring med GloBody Bronzer fra GloMinerals. Den gir huden en fin glød, og den blir ikke orangebrun aktig. Fargen ser skummel og veldig mørk ut, men den glir fint inn i huden når en smører den ut. Bare pass på å vær sparsom med produktet, ellers vil restultatet bli kakete.

Har funnet ut at det ikke lønner seg å smøre seg inn med bodylotion først, da det gjør at bronzer´en sitter dårlig, og fester seg til klær og sko.

Skrevet

Jeg bruker denne, den blir veldig naturlig på lys hud og sitter godt. Funker best å påføre med en sånn tanning mitt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...