idapita Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg bleket håret mitt igår, og for første gang fått gulskjær i håret!!!! Bor på en liten plass hvor det selvfølgelig ikke var noen blåsjampoo å oppdrive heller. Vurderer nå å farge i askeblond farge. Hvordan er det med å bleke/farge håret innen kort tidsrom? vil det hjelpe med en askeblond farge for å nøytralisere gulskjæret?
Gjest henrix Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Du burde iallefall kure håret ditt i noen dager før du gjør noe mer med det, håret trenger å roe seg ned litt Når jeg hadde bleinings prosjekt hos frisøren, måtte jeg vente i 2 uker før hun ville gjøre noe mer med det ! Har ikke noe erfaringer med hjemmefarging
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 JEg ville ihvertfall ventet litt, og bestilt en blåshampoo på nettet. Ofte blir den verste gulfargen borte etter noen dager. Jeg har fjernet gulfarge med askeblond farge to ganger før. Den første gangen funket det fint, den andre gangen ble det jævlig/verre. Så vet ikke om jeg ville tatt sjansen Anonym poster: 3e6f4c2971c98e88b69c1a7e327ae500
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 pass bare på, noen striper i håret kan ha blitt helt lyse av blekinga, får de aske på seg blir det lilla Anonym poster: f44af2668f0ee425f0240aab6d76a467
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #6 Skrevet 4. august 2012 Jeg hadde samme problem og det var VELDIG gult. Brukte Recital i Stockholm og det virkelig hjalp. Nå har jeg brukt den 3 ganger i løpet av litt over en mnd og håret har overhodet ikke gulskjær. Vet ikke om du har Vita der du bor men Bjørn Axen har god sølv/lilla sjampo og en sølv spray som er helt utrolig for blondt hår. Den omtrent bare nøytraliserer gulskjær på et blunk. <br /><br /> Anonym poster: fdb96e22816c93499830542d81a40ab0
Magnifique Skrevet 4. august 2012 #7 Skrevet 4. august 2012 Hei. Dra til frisøren er mitt råd. Ja, det koster - men så får du stort sett et bra resultat. En hårfargepakning vil aldri vise det resultatet som er korrekt for ditt hår. Det avhenger av så mye mer.
Ilovehair.blogg Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Blå shampo fra joico ! Det fjerner lett gulepigmenter fra håret. og gjør fargen kaldere, ikke lysere Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå