LadyInRed Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Noen som kan anbefale en virkelig god vognsele? Har en aktiv gutt på 11 mnd. Liker ikke selen som følger med vogna, da lillegutt vil sitte fremover og ikke "klistret" opp etter vognrygg. Så idag bruker han bare vognselen mellom beina og ved hofta når vi er ute å triller, så fester vi selene også over skuldene når han skal sove selvsagt. Trenger en sele som gjør det mulig for han å sitte fremover i vogna, og som han kan sove med . Trenger også en sele i høystolen (tripp trapp) da han bare vil klatre ut. Noen som har sele å anbefale her? Vet at tripp-trapp selger egen sele, er den bra?
sanne11 Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Kjøpte en sele på barnas hus, husker ikke merke men mener de hette gå-og vogn sele.
Merlion Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg har en fra Baby Dan, som ligner denne: http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner/tilbehor/baby-dan-klikksele-svart Men den jeg har kostet ikke så mye, så det finnes sikkert en enklere variant. Sønnen min var sånn som ikke likte å sitte fastspent, men med denne gikk det bra, for da satt han friere.
LadyInRed Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg har en fra Baby Dan, som ligner denne: http://lekmer.no/bar...klikksele-svart Men den jeg har kostet ikke så mye, så det finnes sikkert en enklere variant. Sønnen min var sånn som ikke likte å sitte fastspent, men med denne gikk det bra, for da satt han friere. Ja, en sånn vil jeg ha! Dem hadde det ikke på Barnas Hus da jeg var der idag. Noen som vet om andre steder som selger slik sele - gjerne litt billigere enn 500 kr?
Twiddel Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Jeg kjøpte Brio sin. Kostet 149 kroner. Fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå