Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle stripe håret mitt lysere og endte opp med flekker. Jeg vet hva jeg gjorde feil. JEg skulle da ta å farge hele håret lyst, men har endt opp med samme reultat i sted.

HVA I ALL VERDEN GJØR JEG NÅ??

Anonym poster: c7fce77b1843722f5e40e003f0772a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det pleier å jevne seg ut.. det er sånn på de fleste de første dagene. det er hvertfall min erfaring

Skrevet

Nei. det kan jeg ikke gjøre. flekkene er jo øverst.

Kan jeg farve det lysebrunt? evt, litt mørkebrunt? Eller blir det rødt/orange da?

TS

Skrevet

trenger du å farge det da? det jevner seg nok ut skal du se.

Skrevet

Du kan insistere på at du er en kunstner som bærer ditt hår som du vil og dessuten så var det akkurat slik som du ville ha det? :)

• Liker 5
Skrevet

Gå til frisør før du putter så mykje forskjellig i håret at heller ikkje frisøren klarer få det ok igjen uten å klippe. (Eller vent og sjå om det "går seg til")

Skrevet

Gå til frisør før du putter så mykje forskjellig i håret at heller ikkje frisøren klarer få det ok igjen uten å klippe. (Eller vent og sjå om det "går seg til")

Jeg farger det hjemme da frisørene sine farger aldri sitter som de skal eller blir slikt det skulle blitt ( dette slår aldri feil )

AnonymBruker
Skrevet

Gikk din hjemmefarging som det skulle da?......

Anonym poster: 8de46f825e09d556b8a4fb8006149334

• Liker 7
Skrevet

Jeg farger det hjemme da frisørene sine farger aldri sitter som de skal eller blir slikt det skulle blitt ( dette slår aldri feil )

Det gjekk vell ikkje heilt etter planen uansett. Men det er ein ting å farge heime, noko anna å reparere misslukka farging sjølv. Då kan det vere greit å få det gjort av nokon med litt peiling... Men for all del, det er ditt hår.

Skrevet

Hørt flere frisører fortelle om skrekkhistorier fra kunder de må "fikse" etter hjemmebleking... Derfor bleker jeg ADLRI håret selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...