Gå til innhold

Maggie Sottero kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet iallefall at de fleste kjoler som har en del chiffon, bare ligger for salg, ikke for utleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er det som er forklaringen både vedr Marion og mange flere MS-kjoler, mange av dem har jo perlebroderinger, om ikke chiffon. Men derfra til å si at de ikke har lov å leie dem ut er det jo et stykke, jeg forstår ikke hvorfor de sier det.

Skrevet
Kanskje rett og slett for å slippe mere "mas"

:o

Skrevet

Butikken heter amor og ligger i Haugesund. Jeg skulle leie denne kjolen, med masse perlebroderier på:

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11814

Venninnen min skal leie denne kjolen, med chiffon og perlebroderier:

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=12119

De har også flere ms kjoler der og leier ut alle sammen. Regner med at de tjener mer på å leie dem ut enn å selge dem, leier ut kjolene 3 til 4 ganger og da tjener de en del...

Skrevet

De så ikke ut til å ha chiffon og broderier på så veldig utsatte steder da. Chiffon'en kan jo også tas av, det gjør de noen plasser hvis den bare ligger over et annet stoff. Men jeg ville ikke leid en kjole med masse chiffon og perlebroderier på- særlig nede på kjolen- som var leid ut 2 ganger fra før.

Skrevet

:o

Jeg tenkte ikke på deg da, men at de har en policy på at det er standardsvar, slik at de slipper masete jenter som sier "jamen bare til meg kan dere vel, denne ene gangen....."

Du veit da åssen jenter er.... :ler:

Skrevet

skjønner ikke att folk vil ha på seg brudekjoler andre har svettet i.....

Skrevet

Jeg tenkte ikke på deg da, men at de har en policy på at det er standardsvar, slik at de slipper masete jenter som sier "jamen bare til meg kan dere vel, denne ene gangen....."

Du veit da åssen jenter er.... :ler:

:tunge1::ler:
Skrevet

Ingen Maggie Sottero kjoler er lov til å leie ut!! Dama som eide brudesalongen hvor jeg kjøper min MS, var oppgitt over en del salonger som allikevel leide ut kjolene, at ikke alle driver salong på de samme premissene så å si... Og det er jeg jammen meg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...