Gå til innhold

Maggie Sottero kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har bilder av Maggie Sottero kjolen, Marion. Jeg har sett det samme bildet av den mange steder, men kunne tenkt meg og sett denne på en annen modell eller en brud som har brukt denne kjolen i bryllupet sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i en butikk som selger Maggi, kanskje de har "skrytevegg" med bilder av bruder i den kjolen?

Skrevet

Kjolen selges på Kristins på Lillestrøm, jeg har selv vært og prøvd den. Ring og hør om de har andre bilder.....

Skrevet

Ja, det er en nydelig kjole :-)

Jeg har ikke fått prøvd den enda dessverre. Synes bare det hadde vært gøy og sett den på en "normal" modell.

Hvor har du kjøpt/leid kjolen din da Penelene?

Skrevet
Ja, det er en nydelig kjole :-)

Jeg har ikke fått prøvd den enda dessverre. Synes bare det hadde vært gøy og sett den på en "normal" modell.

Hvor har du kjøpt/leid kjolen din da Penelene?

Maggie Sottero kjoler leies ikke ut! Kan kun kjøpes! Min har jeg kjøpt hos kristins Brudesalong på Strømmen!

Skrevet

Er det lov og spørre hvor mye du måtte gi for din?

Skrevet
Er det lov og spørre hvor mye du måtte gi for din?

Det er selvfølgelig lov :-) Jeg må gi 10700,- betalt 3000,- i forskudd. Er lang bestillingstid på den. Ca 5 mnd!

Ganske dyr og, men jeg satser på at noen vil kjøpe den av meg etter bryllupet :-)

Skrevet

Maggie Sottero kjoler leies ikke ut! Kan kun kjøpes! Min har jeg kjøpt hos kristins Brudesalong på Strømmen!

Det er da flere her inne som har leid sin Maggie Sottero?

Skrevet

Tror alle her inne har kjøpt sin jeg... De selges også i Drammen og hos Brudekjoleformidlingen i Bergen. :-)

Skrevet

Det er da flere her inne som har leid sin Maggie Sottero?

Javel? jeg fikk beskjed av butikken at Maggie Sottero kjoler ikke ble leid ut. De hadde ikke lov til det sa dem!! Hvem har leid kjoler fra Sottero da?

Skrevet

Jeg tror Brudehuset i Bergen leier ut sine MS. TROR, vel og merke.

Skrevet

Det var Jeanine som hadde skrevet at hun hadde vurdert å leie sin MS, og også fikk lov til det (men hun kjøpte fra USA istedet).

Skrevet

Mange som ikke er klar over denne Maggie Sottero-regelen..Var ihvertfall ikke jeg da jeg skulle leie/kjøpe! Jeg hadde sett meg ut Marion nemlig, men var i tvil om leie eller kjøpe..Helt til salongen sa at jeg dessverre MÅTTE kjøpe :-)

Skrevet

Det var Jeanine som hadde skrevet at hun hadde vurdert å leie sin MS, og også fikk lov til det (men hun kjøpte fra USA istedet).

Skrevet

Jepp, jeg skulle betale 7200 for å leie ms kjole, men betaler ca 8000 for den ved å kjøpe den fra usa. En venninne av meg skal også leie ms kjole, hun betaler samme pris (7200). Butikken hvor jeg skulle leie har mange ms kjoler og de leier ut alle sammen til ca halv pris (de selger dem også for de som vil kjøpe)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Jepp' date=' jeg skulle betale 7200 for å leie ms kjole, men betaler ca 8000 for den ved å kjøpe den fra usa. En venninne av meg skal også leie ms kjole, hun betaler samme pris (7200). Butikken hvor jeg skulle leie har mange ms kjoler og de leier ut alle sammen til ca halv pris (de selger dem også for de som vil kjøpe)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote']

Jøss, kan jeg spørre hvilken butikk dette er? Kanskje forbudet bare gjelder modellen <Marion> da?

Ikke vet jeg...Var ihvertfall den beskjeden jeg fikk hos Kristins Brudesalong på Strømmen!

Skrevet

Snakket med noen igår som skal leie Maggie Sottero på Belle Amie i Bergen. Salongene leier helst ikke ut kjoler med masse chiffon eller perlerbroderinger på, fordi de så lett blir "slitt", kan det være derfor? Siden Marion har sånne flagre-ermer? Er jo ikke så veldig viktig for verdens fremtid heller da :roll: men det er jo litt interessant for de som vurderer å leie MS :-)

Skrevet

Absolutt...For hvis så er tilfelle at det er lov, så føler jeg meg litt snytt! Fikk ikke valget liksom om å leie eller kjøpe! Jeg spurte nemlig om dette da jeg var i salongen første gangen...Fikk kontant avslag.. Skal høre igjen når jeg skal dit etter vinterferien jeg! (Bare sånn for nysgjerrighetens skyld :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...