MiniMusa Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Hvilken storby i europa anbefaler dere å reise med kjæresten til? Vi skal dra i september, og har selv tenkt på Dublin.. Forslag til hva man kan gjøre der? Eller anbefalinger til andre storbyer...? Litt romantikk, pubturer (ikke vill festing) severdigheter osv... er vel det vi er interessert i å oppleve.. God mat er heller ikke å forakte
Anglofil Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Dublin har alltid jeg hatt lyst til å besøke. : Ellers anbefaler jeg London, York og Praha. York er utrolig koselig, samtidig som man har mange fine pub'er, ikke så mye vill festing og gode shoppingmuligheter. Mvh Yvonne
Nieida Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Lisboa, flott hovedstad, billig, god mat , romantisk...
Nika_83 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 1) Dublin 2) Budapest Fantastisk fin by med masse å gjøre 3) Berlin 4) London 5) Reykjavik Vi har hatt fantastiske turer til alle disse byene! Jeg forelsket meg spesielt i Budapest og Reykjavik. To herlige byer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå