Arwen Skrevet 15. februar 2004 #1 Skrevet 15. februar 2004 Har akkurat fått høre at mamma og pappa hadde en sang som heter Annies song i sitt bryllup. en er kjempelur. Går i litt valsetakt så man kan valse hvis man vil, men hvis man detter ut gjør det ingen ting for det passer med "vanlig-rolig-dans" også. Vi skal ha den som nummer to på sanglista vår. Mamma ble kjempeglad da jeg foreslo det :D
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #2 Skrevet 15. februar 2004 Det er en nydelig sang, Arwen. Godt valg! Hilsen John Denver-fan
Cajsa Skrevet 15. februar 2004 #3 Skrevet 15. februar 2004 Vi skal ha Annies song med John Denver! Tror det er verdens nydeligste sang. Det var faktisk det eneste jeg hadde bestemt meg for før jeg ble fridd til. GODT VALG!
Arwen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2004 Tror jeg må understreke at vi ikke skal ha den. Kan jo ikke stjele den av mamma og pappa Skal ha den som sang nummer to.
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Hvaskal dere ha som sang nummer 1 da?
Arwen Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2004 Sansynligvis Insatiable, er ikke sikkre enda, har ingen sang som er "vår"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå