ENM Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hei, Kvinneguiden. Jeg har nylig blitt obs på en dokumentar ved navn "Femme de la rue" av den nederlandske Sofia Peeter. Dokumentaren omhandler sextrakassering, og gir seeren et godt innblikk i hvordan det er for en attraktiv kvinne å ferdes gatelangs i den multikulturelle storbyen Brussels. Dokumentaren har gjort meg nysgjerrig på om norske kvinner opplever mye av det samme her i Norge, som f.eks. langs Oslos gater, og i så fall i hvilket omfang. Setter pris på å høre deres tanker og erfaringer omkring dette. http://www.youtube.com/watch?v=Xvf6KZ-Kr3g Endret 2. august 2012 av ENM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Ikke bare kvinner som blir plagd sånn...seksuell trakkasering er gjentatt uønsket seksuell oppmerksomhet (og ofte et resultat av en tilstand med seksuell atraksjon) og det er viktig å huske på at seksualiteten hos menneskedyret er mangfoldig. Anonym poster: fbee95e5db34f0595fd4ab4899b4b38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENM Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Ok Anonym, men denne typen trakassering er uansett et ganske særegent problem for kvinner. Du er kanskje uenig, men jeg vil foretrekke å høre tilbakemelding fra kvinner om dette. Endret 2. august 2012 av ENM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #4 Del Skrevet 2. august 2012 men denne typen trakassering er uansett et ganske særegent problem for kvinner Nei, det er det feminine mennesket som blir sterkt utsatt, og menn som går sånn blir behandlet mye verre. Tror ikke kvinner flest opplever det samme, spesiellt ikke i Norge. Anonym poster: fbee95e5db34f0595fd4ab4899b4b38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENM Skrevet 2. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. august 2012 Nei, det er det feminine mennesket som blir sterkt utsatt, og menn som går sånn blir behandlet mye verre. Tror ikke kvinner flest opplever det samme, spesiellt ikke i Norge. Anonym poster: fbee95e5db34f0595fd4ab4899b4b38e Dokumentaren, og dermed denne tråden, gjelder trakassering av kvinner. Foretrekker at en eventuell diskusjon skal holdes til dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #6 Del Skrevet 18. august 2012 Heii... Jeg er IKKE rasist, men opplever dette og har opplevd det utallige mange ganger fra mest utlandske menn. Norske menn óg, men da på fylla (ingen unnskyldning) Det kommer án på klærne mine. Kler jeg meg dritsexy og fremtredende forventer jeg det desseverre, nesten. Kler jeg meg mer uskyldig, skjer det aldri. <br /><br /> Anonym poster: b45dfb3b1f18fb527e55a9dcff9287b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #7 Del Skrevet 18. august 2012 Med andre ord; tydlig at en del menn har en "Hun ber jo om det"-tankegang. Helt forkastelig.. <br /><br /> Anonym poster: b45dfb3b1f18fb527e55a9dcff9287b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #8 Del Skrevet 18. august 2012 Hvorfor kan ikke vi kvinner ta igjen? Trakassere menn seksuelt? Eller de nigerianske horene i Oslo, Stavanger og Bergen er ganske pågående på menn, så de kjenner nok litt på det også Menn lokker ikke med penger da, det er det jo de prostituerte som gjør. Fatter ikke at folk kan gi hverandre fred, at de kan slutte å plage andre. Man kan jo ikke ta en tur ut i dag før alt skal lyse SEX Jeg er såååå lei dette maset om sexy ditt og sexy datt. Anonym poster: 1a3e4486d200347cb15ee4106c665f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå